Dünyanın sonu geldiğinden bu ikisinden birinde olmak isterseniz.
- Ford Ranger WildTrak | Volkswagen Amarok V6
- Motor: 3198 cc 5 silindirli turbo dizel | 2967 cc, 6 silindirli turbo dizel
- Güç: 200 HP @ 3000 d/d | 224 HP @ 3000-4500 d/d
- Tork: 470 Nm @ 1500-2750 d/d | 550 Nm @ 1400-2750 d/d
- Şanzıman: 6-ileri | 8-ileri, tork konvertörlü otomatik
- 0-100 km/s: 10,6 sn | 7,9 sn
- Son hız: 175 km/s | 191 km/s
- Test tüketimi: Ortalama 10 litre/100 km | 10 litre/100 km
- Ağırlık: 2167 kg | 2003-2300 kg
- Fiyat: 134.460 TL | 148.340 TL
Ford Ranger WildTrak
+ Konfor + Donanım + Off-road altyapısı – Şanzıman – Performans – Farlar |
|
İç mekan | 8 |
Konfor | 8 |
Motor | 7 |
Şanzıman | 6 |
Yol tutuş | 7 |
SONUÇ
Şerif kasabada halinden memnun; şehre inmektense çamurda devriye atmayı yeğeliyor. Ranger’ın sesi, gidişi ve asfalt tutuşu, ruhsatta neden ticari olarak geçtiğini hatırlatıyor. Standart donanım listesi ve Aralık fiyatıysa, tüm eksiklerini unutturup sizi Yeşilvadi’ye çıkarabilir.
|
3.6
GENEL PUAN |
Volkswagen Amarok V6
+ Konfor + Motor + Yol tutuş + Şanzıman – Donanım |
|
İç mekan | 6 |
Konfor | 8 |
Motor | 9 |
Şanzıman | 8 |
Yol tutuş | 9 |
SONUÇ
Amarok tipik bir şehirli pikap: Ne yolda ne de arazide en ufak bir zahmet göstermiyor, devasa bir Golf GTD gibi ilerliyor. Görevini sessiz sedasız, ama üstün bir beceriyle yerine getiriyor. Arazide sırtını mekanikten çok elektroniğe yaslıyor olabilir, ama bu onu daha zayıf kılmıyor.
|
4.0
GENEL PUAN |
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder