Fenerbahçe Futbol Takımı'nın 2023-2024 sezonunda giyeceği formaların tanıtımı yenilenen Maraton Fenerium Mağazasında yapıldı.
Fenerbahçe Futbol Takımı'nın 2023-2024 sezonu boyunca giyeceği, Puma tarafından
hazırlanan formaların tanıtımı, Fenerbahçe’nin gelişen ve yenilenen
tutkulu ruhunu tam olarak yansıtması hedefiyle yenilenen Maraton
Fenerium Mağazasında yapıldı.
Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nin Maraton
Tribününde hizmet veren ve geçtiğimiz ocak ayı itibarıyla zamanın
dinamiklerine uygun yepyeni bir mimari tasarıma bürünen Maraton Fenerium
Mağazasında gerçekleştirilen yeni sezon forma tanıtım organizasyonuna
Fenerbahçe Başkanı Ali Y. Koç, Yüksek Divan Kurulu Başkanı Uğur Dündar,
Yönetim Kurulu Üyeleri, sporcular, kulüp ve Puma yetkilileri ile
basın mensupları katıldı.
YENİLENEN FENERIUM MAĞAZASI GEZİLDİ
Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi, Fenerium Yönetim Kurulu Başkanı Esin Güral
Argat’ın yenilenen Maraton Fenerium Mağazasında yapılan çalışmalarla
ilgili detaylı bilgiler veren konuşmasının ardından basın mensupları;
basketbol alanı, penaltı atma noktası gibi birbirinden farklı sürprizler
ve interaktif oyunların yer aldığı mağazayı gezdi.
YENİ SEZON FORMALARI “DAİMA FENER” SLOGANIYLA TANITILDI
Ardından Fenerbahçe Futbol A Takımının 2023-2024 sezonunda giyeceği formaların
tanıtımına geçildi. Puma tarafından hazırlanan ve “DAİMA FENER”
sloganıyla tanıtılan yeni sezon formaları için çekilen ve Fenerbahçe
taraftarının asla değişmeyen Fenerbahçe sevgisini ve Fenerbahçeli
ruhunu, modern ve sinematik bir dille anlatan, Fırat Tanış’ın dış
sesiyle hayat bulan reklam filmi izletildi. Daha sonra futbolcuları Arda Güler, Luan Peres ve İrfan Can Eğribayat yeni sezon formalarıyla
objektiflere poz verdi. Sporcular, Fenerbahçe TV’ye verdikleri
röportajlarda da yeni sezon formalarımızı beğendiklerini söylediler.
Yönetici Bekir İrdem: Formalar bize uğurlu geldi
Fenerbahçe TV’ye konuşan Yönetim Kurulu Üyesi Bekir İrdem, “Formalar
bize uğurlu geldi. Ziraat Türkiye Kupası finalinde giydik ve ilk kupayı
kazandık. Güzel bir lansman oldu. Puma’ya teşekkür ediyoruz. Güzel
ürünler var. Şansın bizim yanımızda olmasını ve şampiyonluğa kavuşmamızı
diliyoruz. Mağazamız da çok güzel oldu. Taraftarların uzun süre vakit
geçireceği mağazadan çok daha fazlasını ifade ediyor. Fenerbahçe’ye
yakışır.” dedi.
Fenerium Genel Müdürü Bahadır Baştüzel: Güzel bir açılış ve lansman oldu
Fenerium Genel Müdürü Bahadır Baştüzel ise, “Güzel bir açılış ve lansman
oldu. Puma, hikayesi olan çok güzel tasarımlar yapmış. Bu sene
kırdığımız rekoru önümüzdeki sezon yeniden kıracağımızı düşünüyorum.
Mağazamızı 6 Ocak’ta açtık. 75 günde, 1900 metre kareden 2600 metre
kareye çıkarttık. Bu taraftar mağazacılığında ilk. Avrupa’da da birçok
kulübün mağazasını gezdik. Bu tür bir mağazaya pek rastlamadık.
Günümüzde dijitalleşme ve deneyim mağazacılığı çok büyük önem kazandı.
Mağazamıza taraftarlarımızı bekliyoruz” diye konuştu.
YENİ SEZON İÇİN 3 YENİ FORMA
Manchester City, AC Milan gibi dev Avrupa kulüplerinin forma tasarımını
yapan PUMA global tasarım ekibi tarafından Fenerbahçe için özel olarak
hazırlanan formalar, 3 ayrı modelden oluşuyor.
İç Saha Forması, Fenerbahçe’nin efsanevi çubuklu forma
geleneğini devam ettiriyor. Çubuklu ana gövdesi ve beyaz kollarıyla
taraftara 90’lar nostaljisi yaşatan tasarım, kulübün tarihine, ikonik
oyuncularına ve gelecek başarılarına bir saygı duruşu niteliği taşıyor.
İlk defa 11 Haziran’da oynanan Ziraat Türkiye Kupası final maçında
sahaya çıkan ve daha ilk maçında kupa başarısıyla taçlanan bu forma,
taraftarlar arasında şimdiden “uğurlu forma” olarak anılıyor.
Deplasman Forması, kulübün klasik sarı forma geleneğini
sürdürürken aynı zamanda Kadıköy’ün taraftarın kalbindeki özel yerini
vurguluyor. Kadıköy semtiyle ve Fenerbahçe taraftarıyla özdeşleşen
Söğütlüçeşme Boğa Heykeli’nin zemininde yer alan çakıl mozaik motifi,
formanın üzerindeki desene ilham kaynağı oluyor. Kadıköylülerin ve
Fenerbahçe taraftarının çok iyi bildiği bu özel motif, doğal taş ve
çakıl mozaik alanında Türkiye’nin önde gelen firmalarından MATÜSAN’ın
imzasını taşıyor. PUMA, sektörde 40. yılını deviren MATÜSAN ile bu iş
birliğini yapmaktan gurur duyuyor ve kendilerine teşekkür ediyor.
Üçüncü Forma ise dikkat çeken lacivert renk
kullanımının yanı sıra desen uygulamasındaki yenilikçi yaklaşımla
hayranlık uyandırıyor. Kadıköy semtinin simgesi olan ve Fenerbahçe
taraftarının benimsediği ikonlardan biri olan “boğa” ikonu, modern bir
tasarım anlayışıyla bütün formanın üzerinde yer alan özel bir desene
dönüşüyor. Bu özel yaklaşım, Fenerbahçe’nin geleceğe ve teknolojiye
verdiği önemi de ortaya koyuyor.
FENERBAHÇE İÇİN SON TEKNOLOJİ VE ÇEVRECİ FORMA
Futbolcuların sahada giydiği formaların tamamı, optimal performans ve konfor sağlayan inovatif teknolojilerle donatıldı.
ULTRAWEAVE materyal teknolojisi içeren formaların 4 tarafa esneyebilen
özel yapısı, ağırlık ve sürtünmeyi azaltarak futbolcuların sahada daha
rahat hareket etmesine imkân tanıyor. Fenerbahçe’nin 2023/24 sezonu
formaları, kullanılan benzersiz kumaş, kalıp ve dikiş uygulamaları
sayesinde, PUMA’nın şimdiye kadar ürettiği ve dünyanın en hafif
performans tekstili olma özelliğini taşıyor (sadece 72 gram).
Kumaşa entegre edilen dryCELL teknolojisi, terin vücuttan
uzaklaştırılmasına yardımcı oluyor. Satışa sunulan formaların %100 geri
dönüştürülmüş polyester içeren yapısı da, PUMA ve Fenerbahçe’nin daha
iyi bir gelecek için çevre bilinci ve sürdürülebilirlik konularına
verdiği önemi vurguluyor.
Yeni sezon formaları, Fenerium ve PUMA ve mağazalarının yanı sıra, Fenerium.com ve PUMA.com sitelerinde satışa sunuldu.
🟡🔵 2023/24 Sezonu Formalarımız. #DaimaFener https://t.co/A1ijOrN1hB
— Fenerbahçe SK (@Fenerbahce) June 20, 2023
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder