Fenerbahçe Kulübü iştiraklerinden, Fenerium, Hello Kitty ile lisans anlaşması yaptı.
Fenerbahçe Kulübü iştiraklerinden, Fenerium ile Hello Kitty arasında daha önce varılan iş birliği anlaşmasının imza töreni yapıldı.Ülker Stadı'nda gerçekleştirilen törene Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım ve asbaşkanı Ozan Balaban'ın yanı sıra Sanrio Satış Müdürü Andrea Baccalini, sarı-lacivertli futbolcular Fabiano Ribeiro ve Josef de Souza ile futbolcuların eşleri ve çocukları katıldı.
Mümtaz Karakaya: "Bu bir sponsorluk değil; lisans anlaşmasıdır"
Sunumun ardından imza töreninin açılış konuşmasını yapan Fenerium Genel Müdürü Mümtaz Karakaya, “Bugün sizlere yaptığımız anlaşmayı tanıtan kısa bir konuşma yapacaktım. Ancak son 48 saatte bizleri çok güldüren ve kedi-ciğer örneğini anımsatan sosyal medya paylaşımları az da olsa konuşmamın yapısını değiştirdi.
Değerli konuklar, hepimizin de bildiği gibi Fenerbahçe’miz sadece erkeklere ait bir spor kulübü değildir. En az erkekler kadar kadınlar, kız ve erkek çocukları da kulübümüzün birer parçasıdır. Özellikle 20 Eylül 2011’de 55 bin kişi ile bu stadı doldurup; kulübüne ve kulübünün değerlerine sahip çıkarak gönüllerde taht kurmuşlardır.
Bizler Fenerium olarak tüm taraftarlarımıza olduğu gibi kadın ve çocuklarımıza da güzel ürünler sunmak için çaba harcıyoruz. Bu amaçla da dünya pazarının en önemli markalarından Sanrio ile Hello Kitty karakterini Fenerium markası altında birleştirdik. Bu bir sponsorluk değil; lisans anlaşmasıdır. Bu alanda dünyanın en büyük markası İtalya’nın Milan takımından sonra Fenerbahçe’yi seçmiştir.
Neden Fenerbahçe ve Fenerium der iseniz; Türkiye’de taraftar mağazacılığının öncüsü ve lideri olduğumuz içindir. Başkanımız her konuda olduğu gibi büyük öngörüsü ile bir çığır açmış; büyük Fenerbahçe taraftarı da lisanslı ürün konusunda asla taviz vermeyerek, Fenerium’un bu günlere gelmesini sağlamıştır.
Bugün Fenerium, Türkiye’nin ulusal ve uluslararası lisans şirketleri arasında tek bir karakter ile en fazla ürün çeşitliliğine ve gelirine sahip lisans şirketidir.
Ayrıca Avrupa spor kulüpleri arasında en fazla lisans anlaşmasına sahip firmadır. Gayemiz, her sektörün lider firmaları ile lisans anlaşmaları yaparak, ürünleri taraftarımıza sunmaktır.
Bugün; 52 lisans anlaşması ile 37 farklı sektörde ürünlerimizi taraftarlarımızla buluşturmaktayız.
İş ortaklarımızla beraber Türkiye pazarında yıllık 100 milyon dolar civarında ciro yapmaktayız. Bununla beraber 97 mağaza, yurtiçi ve yurtdışı internet satış ağı, 2 gezici tır, corner bayiiler, 5.300 adet ürün gamı, 400’e yakın çalışanı ve milyonlarca taraftarı ile birlikte çok büyük bir aileyiz.
Hello Kitty, öncelikle kız çocuklarına hitap eden bir markadır. Taraftarlarımız, Hello Kitty’nin yer aldığı 18 farklı ürün grubunda 36 varyant ürün ile birçok yaş grubuna hitap eden çok geniş bir koleksiyona Fenerium’lar vasıtası ile ulaşacaklardır. Biz, bu koleksiyon çatısı altında anne-kız kombini yaparak Fenerbahçe duygusunu birlikte yaşasınlar istedik.
İnanıyoruz ki kız çocuklarımız bu ürünlerle beraber küçük yaştan itibaren iyi bir Fenerbahçeli taraftar olarak yetişeceklerdir. Ve yine inanıyoruz ki anne-babası başka takım tutsa da diğer çocuklar da arkadaşlarında görüp; beğendikleri bu ürünleri almak veya en azından yerinde görmek için bir Fenerium mağazasına girmek isteyecektir. Kim bilir bu sayede belki onlar da iyi bir Fenerbahçeli olacak" dedi.
Andrea Baccalini: “Fenerbahçe ailesine katıldığımızdan dolayı mutluyuz”
Ardından söz alan Sanrio Firması Satış Müdürü Andrea Baccalini, “Öncelikle Fenerbahçe’ye bu davetinden dolayı teşekkür ediyorum. Hello Kitty Sanrio firmasının en büyük karakteri. Sanrio dünya çapında bir firma. Amaçlarından birisi de sosyal iletişime insanları teşvik etmek. Bunu yaparken de yaratıcı ve yenilikçiyiz. Felsefimiz küçük hediye, büyük gülücük. Yıllardır insanların yüzünde gülücükler oluşturduk ve bu şekilde yolumuza devam ediyoruz.
Hello Kitty en önde gelen ürünümüz. Bugüne kadar oluşturulmuş en ilgi çekici ve alanında tek dünya çapında ikon. Her yapıdaki insana hitap eden bir ürün. Fenerbahçe ailesine katıldığımızdan dolayı mutluyuz. Fenerbahçe birçok spor dalında mücadele eden spor kulübü ve büyük bir şirket. Türkiye’de 104 mağazası ile en büyük spor kulübü mağazası.
Hedefimiz bu iki markayı başarılı bir şekilde birbirine bağlamak ve bu yönde çalışmalarımıza devam etmek. Fenerium mağazasına yeni bir renk katmak için buradayız. Felsefimiz yaşı ne olursa müşterinin taleplerine cevap verebilmek. Fenerium’un değerli çalışanları ile bizim ekibimiz iyi bir işbirliği ile yol çıktı. Apayrı bir stil ortaya çıkardılar. Bu sonuçlardan her iki tarafta memnun. Bu gerçek bir arkadaşlık. Fenerbahçe’nin bizim ailemizde olmasından dolayı mutluyuz” açıklamasında bulundu.
Toplantının başında katılımcılara izletilen ürün tanıtım filmi ilgili de bilgi veren Fenerium Genel Müdürü Mümtaz Karakaya, “Bu iki üründen oluşuyor. Fenerium ürünleri sadece sarı lacivert. Diğeri de Hello Kitty’nin orijinal ürünleri. Bizim bütün ürünlerimiz sarı lacivert ve beyaz. Onun dışında başka renk kullanmıyoruz” vurgusunda bulundu.
Ozan Balaban: “Fenerium’un bünyesine bu kadar önemli bir firmayı katmaktan dolayı gururluyuz”
Fenerbahçe Yönetim Kurulu adına bir konuşma yapan Asbaşkanlardan Ozan Balaban da, “104 şube, 110 milyonun üstünde cirosuyla Fenerium bugün Türkiye’deki birçok tekstil firmasından daha büyük. Fenerium’un bünyesine bu kadar önemli bir firmayı katmaktan gururluyuz. Yaptığı her şey de en iyisini, ilkini yapmayı hedefleyen spor kulübümüz Sanrio firmasının dünyanın en değerli markalarından Hello Kitty’i buraya getirmesiyle yine bir ilke imza atmış oldu. Bunun yanında bayan taraftarlarımıza ve geleceğimiz olan çocuklarımıza verdiğimiz önemi de gösteriyor. Bu vesile ile hem Sanrio ailesine hem de başta Mümtaz Karakaya olmak üzere 2 yıldır bunun üzerine çalışan tüm Fenerium çalışanlarımıza da ayrıca teşekkür ederim” dedi.
Fabiano Ribeiro: “Çok iyi bir işbirliği”
Fenerbahçe kalecilerinden Fabiano Ribeiro ise, “Çok iyi bir işbirliği. Özellikle çocukların bu konuda çok mutlu olduklarına inanıyorum. Benim kızım da Hello Kitty ve Fenerium ürünlerini çok seviyor. Her iki firmanın da bu işi başarıyla götürecek imkanları var” diye konuştu.
Josef de Souza: "Bu iş birliği biz babalar için de çok güzel oldu"
Brezilyalı oyuncu Josef de Souza da, “Hem Fenerbahçe’yi hem de Hello Kitty' yi bu iş birliklerinden dolayı tebrik ediyorum. Bir taşla iki kuş vurulacak. Hem Fenerbahçe hem de Hello Kitty ürünleri bir arada olacak. Biz babalar için de çok güzel oldu bu iş birliği. Çünkü bizde çocuklarımıza bu ürünleri sunabileceğiz ve mutluluklarını görebileceğiz” ifadelerini kullandı.
Neden Fenerbahçe?
Neden Fenerbahçe’yi tercih ettikleri sorusu üzerine Sanrio Firması Satış Müdürü Baccalini, “Fenerbahçe iş birliği açısından bizim için en uygun kulüp. Türkiye’de 5 -6 yıldır lisans çalışmalarını yürütüyorum. Fenerium’un büyük mağaza zinciri var. Bu sadece anlaşma değil, uzun süren bir dostluk olsun istedik. En doğru seçimi yaptığımızı düşünüyorum” yanıtını verdi.
İmza törenin ardından toplu fotoğraf çekildi. Sonrasında ise Başkan Aziz Yıldırım, eşi Gonca hanım, kızı Yaz ve Hello Kitty maskotuyla birlikte fotoğraf çektirdi.
0 yorum :
Yorum Gönder