9 Ağustos 2016 Salı

Fenerbahçe'de Pereira krizi!

Fenerbahçe'de teknik direktör Vitor Pereira ile ilgili yaşanan belirsizlik devam ediyor. Portekizli çalıştırıcı günlük mesaisini sürdürse de yönetim, teknik ekibi değiştirebilmenin yollarını arıyor. Toplantıların tıkanma noktasıysa UEFA ile yapılan anlaşma.

UEFA Avrupa Ligi'nde Grasshoppers ile oynayacağı play-off maçlarına hazırlanan Fenerbahçe'de teknik direktör krizi çözülmüş değil.
Monaco'ya kaybedilen tur sonrasında camia içinde geleceği tartışılan ve istifası istenen teknik direktör Vitor Pereira takımının başında antrenmanlara çıkmaya devam ediyor. Ekibiyle birlikte Samandıra'daki mesaisini sürdüren Portekizli çalıştırıcı takımını Grasshoppers maçlarına hazırlıyor. Ancak yönetim Pereira ile yolları ayırmaktan vazgeçmiş değil.
Önceki günlerde Portekizli teknik adamdan ekibiyle birlikte istifa etmesini isteyen yönetim olumlu yanıt alamasa da konuyu rafa kaldırmadı. Sorunun çözülmesi ve mevcut teknik ekip ile yolların ayrılması ihtimaline karşı b planı çalışmaları da devam ediyor. Sezonun başlamasına sayılı günler kala olası bir teknik direktör değişikliği durumunda yolda kalmak istemeyen yönetim yeni teknik adam arayışlarına başladı.  Marcelo Bielsa ve Manuel Pellegrini için kurduğu temaslarda maliyetleri fazla bulan yönetim yurt içi ve yurt dışında arayışlarını sürdürüyor.
Fenerbahçe'de Vitor Pereira ve teknik ekibinin sözleşmeleri 2016-2017 sezonu sonunda sona erecek. Sarı-lacivertliler, Portekizli teknik adam ve ekibiyle yolları ayırması durumunda, özel bir anlaşma olmadığı takdirde tüm ekibin sözleşme sonuna kadar hak edeceği ücreti ödemek zorunda kalacak. UEFA Mali Kontrol Komitesi ile imzalanan yapılandırma anlaşması gereğince kulübü ağır bir mali yükün altına sokmak istemeyen yönetim, hem Pereira ve yardımcılarına yaklaşık 4 milyon euroluk tazminat ödemeyi  hem de yeni bir teknik kadroya ödeme yapmayı lüks olarak görüyor.
NTVSpor.net

0 yorum :

Yorum Gönder