4 Mayıs 2019 Cumartesi

Hentbol Erkekler Süper Lig şampiyonu Beşiktaş Mogaz

Hentbol Erkekler Süper Lig 2018-2019 sezonu şampiyonu Beşiktaş Mogaz oldu.


Hentbol Süper Lig 2018-2019sezonunda bitime altı hafta kala üst üste 11. toplamda ise 15. şampiyonluğunu kazanan Beşiktaş Mogaz, Süleyman Seba Spor Salonu’nda düzenlenen törenle şampiyonluk kupasını aldı.
Ligin 24. haftasında Selka Eskişehir Hentbol SK ile karşılaşan Beşiktaş Mogaz, rakibini 40-30 mağlup etti. Maçın ardından düzenlenen törende; Federasyonu Başkanı Bilal Eyuboğlu, Yönetim Kurulu Üyemiz Haydar Arslan ve Beşiktaş Amatör Şubelerden Sorumlu Yönetim Kurulu Üyemiz Erdal Karacan ile birlikte Beşiktaş Mogaz takımı oyuncularına kupa ve madalyalarını takdim etti.
Yönetim Kurulu Üyemiz Cenker Doğan da maçın gözlemci ve hakemlerine günün anısına plaket takdim etti.

0 yorum :

Yorum Gönder