12 Eylül 2019 Perşembe

Ben Moore Galatasaray Doğa Sigorta'da

Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımı, yeni sezon transfer çalışmaları kapsamında ABD'li oyuncu Ben Moore'u kadrosuna kattı.

Sarı-kırmızılı kulüpten yapılan açıklama şöyle:
"Galatasaray Doğa Sigorta Erkek Basketbol Takımımız, sakatlığı sebebiyle bir süre sahalardan uzak kalacak oyuncumuz Marko Arapovic’in yokluğunda Birleşik Amerikalı oyuncu Ben Moore ile anlaşmaya vardı.
2.03 m boyundaki oyuncu forvet/pivot pozisyonlarında forma giyiyor.
13 Mayıs 1995’te dünyaya gelen Ben Moore, kolej kariyerini SMU’da tamamladı. 2017-2018 sezonunda ilk profesyonel kontratını NBA takımlarından Indiana Pacers ile imzaladı. Pacers’ın G-League takımı olan Fort Wayne Mad Ants ile birlikte 43 maça çıktı ve 11.7 sayı, 6.4 ribaund, 1.9 asist ve 1 top çalma istatistikleri yakaladı. 2018-19 sezonunu San Antonio Spurs’ün G-League ekibi olan Austin Spurs ile geçirdi. Çıktığı 43 maçta 12.2 sayı, 8.9 ribaund, 2 asist ve 1.3 top çalma istatistikleri yakaladı.
Kariyerini ilk kez bu sezon Avrupa’ya taşıyacak olan Ben Moore’a hoş geldin der, formamız altında başarılı bir sezon dileriz."

0 yorum :

Yorum Gönder