8 Eylül 2020 Salı

Jose Sosa: "En iyimizi vermek için buradayız" (Video)

Fenerbahçe'nin iki yıllığına kadrosuna kattığı Arjantinli futbolcu Jose Sosa, Çaykur Rizespor maçı hazırlıklarının devam ettiği Can Bartu Tesisleri’nde basın mensuplarıyla bir araya geldi.

Bütün enerjisi ve pozitifliğiyle takıma en iyisini vermek için çalışacağını ifade eden Sosa, “Biraz karmaşık bir durumdan geldim. Biliyorsunuz günümüzde olan pandemiden dolayı sağlık konularından sıkıntılıydım. Ama bunu atlattım. Gerçekten burada olduğum için çok mutluyum. Bir an önce sahaya dönmek için çok istekliyim. Bütün enerjimle ve pozitifliğimle takımımıza en iyisini vermek için çalışacağım.” dedi.

Fenerbahçe’de olduğu için çok mutlu olduğunu vurgulayan futbolcumuz, “Türkiye’ye birçok kez gelip gittim. Her seferinde de farklı bir şekilde oldu. Burada olmam çok güzel şekilde oldu. Çünkü beni gerçekten çok istediler. Bugüne kadar Türkiye’de hangi takıma gitsem, nereye gitsem hep insanlar bana çok iyi davrandı. Çok güzel dostluklar kurduk. Bu sefer de buradayım ve gerçekten çok mutluyum.” ifadelerini kullandı.,

KENDİMİ BİR AN ÖNCE TAKIMA EMPOZE EDEBİLMEK İÇİN BU SÜRECİ İYİ GEÇİRMEYE ÇALIŞTIM

Takıma geç katılmak durumunda kalmış olsa da kendisini bir an önce takıma empoze edebilmek için çok çalıştığını vurgulayan Jose Sosa, “Geç katıldım biraz. Bu yüzden de tam takımla ve grupla antrenmanlara çıkamadım ama gördüğüm kadarıyla hoca ve takım iyi çalışıyor, sert çalışıyor. Bu süreçte benim için önemli olan geri döndüğümde vücudumu biraz daha tanıdım. Kendimi bir an önce takıma empoze edebilmek için bu süreci iyi geçirmeye çalıştım. Öncelikle akıllıca ve sabırlı davranmak gerekiyor. Çünkü uzun bir süreç. Bu sene özellikle lig daha uzun ve bunun için akıllı bir şekilde çalışmak gerekiyor.” şeklinde konuştu.

TAKIM HALİNDE BİRBİRİMİZE GÜVENEREK HEDEFLERİMİZE ULAŞABİLİRİZ

Başarıların soyunma odasından geçtiğini ve takım halinde birbirlerine güvenmeleri gerektiğini vurgulayan Arjantinli futbolcu, sözlerini şöyle sürdürdü:

“Hedef her zaman en yükseğe olmalı. Daha iyi olmalıyım. Bu başarılar da soyunma odasından geçiyor. Herkes birbirine güvenmeli ve bu güveni en iyi şekilde sağlamalıyız. Lig sonunda ne olacağını, bitişi şimdiden tahmin edebilmek gerçekten zor. Ancak iyi bir sezon geçirmemiz lazım. Başarılı bir süreç yaşamak lazım. Bunun için de öncelikle bireysel olarak en iyimi vereceğim. Hedefler en yüksekte olmalı. Bu yüzden takım halinde birbirimize güvenerek hedeflerimize ulaşabiliriz.”

FARKLI POZİSYONLARA ADAPTE OLABİLEN BİR OYUNCUYUM

İyi bir takım oluşturabilmek için pozisyon alternatiflerinin olmasının çok önemli olduğunu belirten Sosa, “Bugüne kadar hocalardan yana hep şansım oldu. Farklı pozisyonlarda oynadım. Farklı pozisyonlara adapte olabilen bir oyuncuyum. Tabii ki hocayla pozisyon konusunu konuşmadık. Bunun için daha zamana ihtiyacımız var diye düşünüyorum. Orta saha konusunda takımda birçok önemli isim var. Bu da takım için çok önemli. Alternatif yaratabilmek için, iyi takım oluşturabilmek için alternatiflerin olması çok önemli. Ben hocayla konuştuktan sonra takım için en iyimi verebilmek adına inşallah en iyi pozisyonda oynayacağıma inanıyorum.” dedi.

TAKIMDA ÇOK ÖNEMLİ İSİMLER VAR, EN İYİMİZİ VERMEK İÇİN BURADAYIZ

Takım olarak en iyi şekilde hazırlanmaları gerektiğinin altını çizen Jose Sosa,“Takımda çok önemli isimler var. Bu isimler kulübe ve kulübün tarihine iyi işler yapabilecek ve tarihinde kalabilecek isimler. Ben de bu takımdaki oyunculardan biriyim. En iyimizi vermek için buradayız. İsimlerin bir önemi yok. Kendimizi en iyi şekilde hazırlamalıyız. Bireysel hazırlığımdan bahsedecek olursam da tabii ki devam ediyorum. Ancak bu sene oyuncular olarak biraz daha dikkat etmemiz gerekiyor. Uzun bir süreç. Pandemiden dolayı liglere yine ara verilebilir. O yüzden başta sağlığımıza dikkat ederek pandemi sürecini de atlatarak ligi bu şekilde bitirmeliyiz.” ifadelerini kullandı.

TARAFTARLARIMIZIN DESTEĞİ TAKIMI İLERİYE GÖTÜMEK İÇİN ÇOK ÖNEMLİ

Pandemi sürecinde maçlara taraftar desteğinden yoksun çıkacakları için çok üzgün olduğunu belirten Sosa, “Bu süreçte maalesef bir süre taraftarsız oynayacağız. Bu gerçekten çok üzücü bir süreç. Burada oynadığım her zaman, takımın kötü olduğu zamanda bile taraftarın inanılmaz desteği vardı. Bu gerçekten takımı ileriye götürebilmek için çok önemli. Özellikle kötü zamanlarında taraftarın desteğiyle takımı ileri iten bir ambiyans vardı. Dediğim gibi bu kötü zamanları atlatıp umarım taraftarımızla birlikte maçlara çıkabileceğiz.” şeklinde konuştu.

Takım içerisinde kaptanlarla ve liderlerle ilişkilerin her zaman iyi olması gerektiğini vurgulayan Sosa, “Liderler her zaman bir takım için önemlidir. Liderler takımın her zaman en iyi nasıl olabileceğini, en iyiye nasıl götürebileceğini düşünür. Tabii ki de kaptanlarla ve diğer liderlerle ilişkiler her zaman iyi olmalı. Trabzon hakkında da son kez konuşuyorum. Orada da liderdim ama diğer lider özelliği olan oyuncularla fikir alışverişinde bulunuyorduk. Liderlerin olması ilişkilerde her zaman pozitiflik sağlar. Takımı her zaman en iyiye nasıl götürürüz diye düşündürtür.” ifadelerini kullandı.

EMRE BELÖZOĞLU’NA GERÇEKTEN ÇOK BÜYÜK BİR SAYGIM VAR

Transfer sürecinde emeği geçen herkese teşekkür eden Sosa, “Emre Belözoğlu’na gerçekten çok büyük bir saygım var. Bana göre Türkiye’nin gelmiş geçmiş en iyi oyuncularından birisi. Karakter olarak da aynı şekilde. Transfer sürecinde benimle iletişime geçmesine gerçekten çok mutlu oldum. Kendisine, Başkanımıza, Kulübümüze ve yönetimimize çok teşekkür ederim. Bu süreçte beni buraya transfer ettiler. Burada olduğum için çok mutluyum.” dedi.

FENERBAHÇE’DE OLDUĞUM İÇİN ÇOK GURURLUYUM

Son olarak Fenerbahçe’de olduğu için gururlu olduğunu belirten Jose Sosa, sözlerini şu şekilde noktaladı:

“Her seneye farklı bakıyorum. Planlamam olmadı. Şu an iki sene burada kontratım var. Bu iki seneyi en iyi şekilde devam ettirmek istiyorum. Hayatta bazen ciddi kararlar almanız gerekiyor. Şu anda pandemi süreci var. Bu pandemi sürecinden öncesinde ya da sonrasında aldığımız kararlar değişebiliyor. Pandemi sürecinde tabii ki bir analizde bulundum. Arjantin’e dönebilir miyim diye ama şu anda buradayım. Hayatla ilgili aldığım başka kararlardan birisiydi. Fenerbahçe’de olduğum için çok gururluyum. Çok şükür ki hala bu yaşımda, kariyerimin son zamanlarında burada olup en iyi şekilde takıma faydalı olabileceğim. Burada olduğum için gerçekten çok mutluyum.”

0 yorum :

Yorum Gönder