4 Şubat 2021 Perşembe

Mustafa Cengiz'den limit açıklaması (4 Şubat 2021 GS TV Gündem Özel Full Video)

Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz kulüp kanalına açıklamalarda bulundu. Cengiz, "TFF Kulüplerin limitleri ne kadar aştığını açıklasın" dedi.

Galatasaray Kulübü Başkanı Mustafa Cengiz kulüp kanalında gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu.

Mustafa Cengiz'in açıklamalarından satır başları

"Kulüpler Birliği'nde hangi kulübün ne kadar açığının olduğunun açıklanmasını istedim."

 "100 bin euro eden bir futbolcuyu nasıl 4 milyona yolladınız?" diyorlar. 4 milyon 200 bin'de euro yok. Buna şark kurnazlığı denir."

 "Biz Emin Bayram'ı bedavaya verdik. Bir kişi sordu mu, Emin Bayram neden bedavaya Boluspor'a gitti? Bu gençler oynamak istiyor. Rezerv lig harekete geçemedi. Bu futbolcular paslanacak, ölecek."

"Emre Akbaba'nın ve Muslera'nın maaşlarını tam ödedik. Biz Omar'ın maaşını da tam ödüyoruz. Sakatlanan oyuncunun parasını kesmek bizim kültürümüzde yok."

 'Beşiktaş'a katılıyorum ve artırıyorum. Bütün transfer dönemleri tek tek incelensin. Her şey açıklansın. UEFA'dan da rica ediyorum, bizleri inceleyin."

"Beşiktaş bizden de ricacı oldu, artı 2 yabancıya peki dedik. Neden sadece devre arası diyor. Geçen sezon da olsun, tüm sezonlar olsun. Artırıyorum. Niye bu devre arası? "

"Yüzde 60'a yakın gelirimizde azalma var. Giderimiz de yüzde 60 arttı."

 "İrfan Can çok değerli bir futbolcu. Hocanın istediği bir futbolcuydu. Av mevsimi başladı dediğimde, menajerlerin av mevsimi başlamıştı. Bir Anadolu kulübünden, büyük kulübümüze yapılan transferde menajerlerin yaptıklarını ben gördüm."

"Sevgili Göksel başkanı aradım. 'Yazılı teklif geçin başkanım' dedi. 4 milyon euro. Ben futbolcuyla hiç görüşmedim. Kesinlikle Galatasaray'ı istiyor dendi, bu bizim için bir faktör. %50 de sonraki satıştan pay teklif ettik."

"Yüz yüze geldik Göksel başkan ile. Ben, sizinle aynı teklifi veren olursa öncelik hakkı vereceğim dedi. Biz artırmadık teklifi. Göksel başkan, teklif vermediğimizi söyledi. Hemen bir araya geldik. Teklifimizi artırdık çünkü bizi isteyen biri var."

 "Çocuğun isteğini değersiz hale getirmeyelim dedik. Sponsor da bulduk. 5.5 milyon euro + Linnes, onu da yeni gelen hoca istemiş, %20 sonraki satıştan pay. Karşı taraf çok mutlu oldu."

 "Linnes'in maaşını da biz ödeyeceğiz. Bonus da 2 milyon euro var. 18.30'da eve geldim, 18.45'te Göksel başkan beni aradı. 'Teklifler arasında uçurum var' dedi. 'Fenerbahçe, 10 milyon euro teklif etti ve 3 milyon euro da bonus verdi' dedi."

"Deniz Türüç ve Tolga Ciğerci'nin bonservislerini de söyledi. 'Sen benim yerimde olsan, neyi kabul edersin?' dedi. Konuşmamız 2 dakika sürdü."

"Biz Erencan'ı açıkladığımız için eleştiriliyoruz. Tamamen şeffafız. Rakibimiz 7 milyon euro dedi. Bana 10 deniyor, 7 açıklanıyor. Ben de bunu merak ediyorum."

 "Onyekuru'da zorunlu olmayan bir satın alma opsiyonumuz var. Mohamed'de de öyle, ikisinde de zorunlu değil. İstersek alırız."

 "MHK, hakem formsuzsa ısrar etmesin. Hakemlerde, büyük takıma karşı kart gösterince ben dürüst olurum diye bir algı var. Böyle bir şey yok. Kararlarda bir standart yok."



0 yorum :

Yorum Gönder