7 Mayıs 2023 Pazar

EHF Avrupa Kupası'nda şampiyon Konyaaltı Belediyespor

Konyaaltı Belediyespor Kadın Hentbol Takımı, EHF Avrupa Kupası finalinin rövanş maçında konuk ettiği İspanyol ekibi Atletico Guardes'i 33-20 yenerek şampiyon oldu.

2022-2023 EHF Hentbol Kadınlar Avrupa Kupası'nda İspanya'nın Club Balonmán Atlético Guardes takımını ikinci final maçında yenen temsilcimiz Antalya Konyaaltı Belediye Spor şampiyon oldu.

İspanya'nın Pontevedra kenti A Sangrina Salonu'nda oynanan ilk karşılaşmayı Club Balonmán Atlético Guardes takımı 23-17 kazanmıştı. Antalya Spor Salonu'nda oynanan rövanş müsabakanın ilk yarısını Antalya Konyaaltı Belediye Spor 16-7 önde kapattı. İkinci yarıda da üstünlüğünü koruyan Antalya Konyaaltı Belediye Spor maçı 33- 20 kazanarak Avrupa Kupası'nda şampiyon olan ilk takımımız oldu.
Mücadelede baştan sona üstün oynayan Konyaaltı Belediyespor'da mücadelenin en skorer oyuncusu ise Sanja oldu. 


Maç sonrası düzenlenen seremonide Konyaaltı Belediye Spor oyuncularına kupa ve madalyalarını THF Başkanı Uğur Kılıç, Konyaltı Belediye Başkanı Başkanı Semih Esen ve EHF Turnuva Komisyonu Başkanı Bozidar Djurkovic takdim etti.


Maçın ardından açıklamalarda bulunan Konyaaltı Belediyespor Kadın Hentbol Takımı Antrenörü Birol Ünsal, kupanın Antalya'ya çok yakıştığını söyledi. Ünsal, "Ömrümü ben verdim buna. Saçımızı bu yolda ağırttık. Bugün 40 yılın yorgunluğu çıktı. Antalya dünya şehriyse bu kupalar olmalı. Biz Antalya'yı, Konyaaltı Belediyesi'ni buralara taşıdığımız için çok mutluyuz. Bütün Antalyalılara çok teşekkür ediyorum. Antalya'ya bu kupa çok yakıştı. Her şeyin bir ilki var. Bu kupayı daha önce iki kez oynamıştım ama üçüncüde şeytanın bacağını kırdım. Artık hentbol şeytanın bacağını kırdı. İnşallah bundan sonraki arkadaşlarımız çok daha iyisini başarır" dedi.

0 yorum :

Yorum Gönder