23 Ağustos 2023 Çarşamba

ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde 2023-2024 Sezonunun Fikstürü Belirlendi

ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde 2023-2024 sezonunun fikstür çekimi düzenlendi.


İstanbul Sinan Erdem Spor Salonu’nda düzenlenen ve Türkiye Basketbol Federasyonu’nun (TBF) YouTube kanalından da canlı yayınlanan kura çekimine; Türkiye Basketbol Federasyonu Başkan Vekili Ömer Onan, TBF Yönetim Kurulu Üyeleri, TBF yöneticileri ve kulüp temsilcileri katıldı.

Açılış konuşmasını gerçekleştiren TBF Başkan Vekili Ömer Onan, “Öncelikle lige yeni katılan İlkem Yapı Tarsus Spor ile İzmit Belediyespor’a başarılar diliyorum. Geride bıraktığımız sezon Kahramanmaraş merkezli çok ciddi bir deprem felaketi yaşadık. Hep birlikte çok üzüldük. Bu yıl Hatay Büyükşehir Belediyespor ligimizde yer alacak ve 15 takım mücadele edecek. Avrupa’da yer alacak olan tüm takımlarımıza başarılar diliyorum. Kadınlar EuroLeague’de Fenerbahçe Alagöz Holding ile ÇBK Mersin final oynadı. Heyecanı yüksek bir sezon diliyorum.”

TBF Kadın Ligleri Direktörü Nilay Yiğit Kartaltepe yapmış olduğu konuşmasında şunları söyledi: “Bu ligin formasını 25 sene boyunca giydim. Beni bu göreve layık gören başkanımıza ve yönetim kurulumuza teşekkür ediyorum. Geride bıraktığımız yıl çok güzel bir sezonu bıraktık. Avrupa kupalarında mücadele eden tüm takımlarımıza başarılar diliyorum. İlkem Yapı Tarsus Spor ile İzmit Belediyespor kalıcı olmasını diliyorum. Ligimiz 13 Eylül’de başlatmayı planlıyoruz. Bir kez daha ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde mücadele edecek tüm takımlara başarılar diliyorum.”

Ligde sezonun ilk haftasının eşleşmeleri şu şekilde oluştu:

Galatasaray Çağdaş Faktoring – Emlak Konut
ÇBK Mersin – Fenerbahçe Alagöz Holding
OGM Ormanspor – İzmit Belediyespor
Hatay Büyükşehir Belediyespor - (BAY)
Çankaya Üniversitesi – BOTAŞ
Melikgazi Kayseri Basketbol – Bursa Uludağ Basketbol
Antalya Toroslar Basketbol – Nesibe Aydın
Beşiktaş – İlkem Yapı Tarsus Spor

ING Kadınlar Basketbol Süper Ligi’nde yeni sezonun fikstürüne ulaşmak için tıklayınız.

0 yorum :

Yorum Gönder