9 Haziran 2024 Pazar

Fenerbahçe'de Ali Koç yeniden başkan (Video)

Fenerbahçe'de gerçekleştirilen Olağan Seçimli Genel Kurulu'nun sonucunda Ali Koç, Aziz Yıldırım ile girdiği yarışı kazanarak 3. kez başkan seçildi.

Ali Y. Koç, 16 bin 464 oyla üçüncü kez Fenerbahçe Spor Kulübü Başkanlığına seçildi.

Fenerbahçe Spor Kulübü Olağan Seçimli Genel Kurul Toplantısı, 8-9 Haziran tarihlerinde Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nde gerçekleştirildi. Üyelerin yoğun katılım sağladığı kongrenin ikinci gününde 47 sandıkta gerçekleştirilen oy verme işlemi, saat 10.00’da başladı ve 17.00’de tamamlandı.
 
Fenerbahçe Olağan Seçimli Genel Kurulu’nda 27 bin 489 oy kullanırken; Başkan Ali Y. Koç 16 bin 464 oyla yeniden başkanlığa seçildi. Eski Başkan ve Başkan Adayı Aziz Yıldırım ise 10 bin 483 üyenin oyunu aldı. 542 oy ise geçersiz sayıldı.
 
Ali Y. Koç, oyunu 27. sandıkta, Başkan Adayı Aziz Yıldırım ise 46 numaralı sandıkta kullandı.
 
İki başkan adayı birlikte sahaya çıktı ve üyelerimizi selamladılar
 
Sandıkların açılmasının ardından iki başkan bir araya geldi. Sahaya birlikte çıkan başkan adayları Ali Y. Koç ve Aziz Yıldırım birbirilerine sarıldılar ve tribünleri selamladılar. Eski Başkan ve Başkan Adayı Aziz Yıldırım kürsüde üyelere şu ifadelerle seslendi:
 
İnşallah Sayın Ali Koç ve yanındaki arkadaşları Fenerbahçe’yi şampiyon yaparlar. Biz de elimizden gelen desteği veririz
 
“Sevgili Fenerbahçeliler, bugün Fenerbahçe’ye yakışan bir kongre yaptık. Bütün delegelere ve hepinize teşekkür ediyorum. Ben ve arkadaşlarım görevimizi yaptık Fenerbahçe’de, yol haritasını çizdik. İnşallah Sayın Ali Koç ve yanındaki arkadaşları bu harita doğrultusunda bu sene Fenerbahçe’yi şampiyon yaparlar. Biz de elimizden gelen desteği veririz. Hepinizi seviyorum, saygı ve sevgilerimi sunuyorum. İyi ki varsınız, iyi ki Fenerbahçeliyiz.”

Ardından Başkan Ali Y. Koç, bir teşekkür konuşması yaptı.  

Ali Y. Koç’un teşekkür konuşması şöyle:

Değerli Kongre Üyelerimiz ve Sevgili Fenerbahçeliler;

"Güzel, demokratik, heyecanlı, yeri geldi mi coşkulu, yeri geldi mi gergin bir kongreyi daha hep beraber tamamladık. Bugün, yaklaşık 28 bin Kongre Üyemiz oy kullandı. Bu Fenerbahçe demokrasisi adına büyük bir mutluluk, yeni bir rekordur. Türkiye’de hiçbir kulüp bu rakamlara yaklaşamıyor. Fenerbahçe büyüklüğü pek çok konuda büyüktür ve kongrede de bunu gösterdik.

Biz, Yüksek Divan Kurulu Toplantılarımızı bile rakip takımların üye sayısından daha fazla olduğu için bir demokrasi şöleninde yapıyoruz. Fenerbahçemizin geleceğine sizler, Kongre Üyelerimiz karar verirsiniz. Resmi olmayan sonuçlar hepimize hayırlı, uğurlu olsun. Kongrede yarıştığım Sn. Aziz Yıldırım ve ekibine… Bunu bir demokrasi şölenine çeviren siz değerli Kongre Üyelerimize şahsım, Yönetim Kurulum ve tüm camiamız adına yürekten teşekkür ediyoruz.

FENERBAHÇE ÇAĞI BUGÜNDEN İTİBAREN BAŞLIYOR

Kampanya süresi boyunca birkaç kez özelliklede burada yaptığım son konuşmada birkaç kez tekrar ettim. ‘Bu yarışın bir kaybedeni olmasın, kazananı olsun ve o da Fenerbahçe olsun’ dedim. Şimdi bunu hep beraber gerçekleştirme zamanı. Bundan sonra önümüze bakma zamanı. Artık Fenerbahçe çağı bugünden itibaren başlıyor.

ARTIK FENERBAHÇE ADI DUYUNCA RAKİPLERİMİZİN İRKİLECEĞİ BİR DÖNEME GİRİYORUZ, KİMSE FENERBAHÇE’DEN BÜYÜK DEĞİLDİR. BÜTÜN DÜNYAYA FENERBAHÇE’NİN BÜYÜKLÜĞÜNÜ GÖSTERME ZAMANIDIR

Başarılara doyacağımız, Dünya’da Fenerbahçeli olmayan taraftarlarımızın da Fenerbahçe’yi izleyeceği, hayran sayımızın artacağı, marka değerimizin gelişeceği, ulusal ve uluslararası başarılarımızı elde edeceğimiz bir dönem inşallah yarından itibaren başlamaktadır. Artık Fenerbahçe adı duyunca rakiplerimizin irkileceği bir döneme giriyoruz, kimse Fenerbahçe’den büyük değildir. Bütün dünyaya Fenerbahçe’nin büyüklüğünü gösterme zamanıdır. Hem Türkiye’de, hem de yurtdışında.

Yarından itibaren hepimiz bu yeni dönemin bir parçası olalım lütfen, herkesin çorbada tuzu olsun. Bizler bugün bu camianın bütün renklerini kucaklamak için buradayız. Bizler hiçbir kulüpte olmayan bu dostluk dizilerini sahipleniriz. Hem de artık sıkı sıkıya sahipleneceğiz. Size şampiyonluk yolunda, kuracağımız takım yolunda belli taahhütler verdik ama verdiğim bir diğer önemli taahhüt ve inşallah kalıcı bir şekilde gerçekleştireceğimiz artık kırgınlıklar bitsin, geçmişi kapatalım. Geleceğe yepyeni bir sayfa açalım ve bu yolda samimi bir şekilde hiç düşünmeden, hiç hesap kitap yapmadan bir adım atan herkese on adım atacağımızdan zerre kadar şüpheniz olmasın. Bize oy verilsin veya verilmesin, bu kutsal renkler altında birleşmek için elimizden geleni yapacağız siz de muhakkak bu sürecin bir parçası olacaksınız, çünkü olmadığınız takdirde bu hayali gerçekleştirmek mümkün değildir.

EMİNİM RİVA TARAFINDA BU AKŞAM Kİ SONUÇLARDAN MEMNUN OLMAYAN BİRİ VARDIR

Ve sizden ilk ricam, hepimizin ilk vazifesi, ilk ev ödevi artık Fenerbahçe’yi, hocasını, sporcularını, yönetimini, başkanını sosyal medyada bir oyuncak bir çerez haline getirmeyelim. Bütün sosyal medya gücümüzü; rekabete, rakiplerimize, bize belden aşağı vuranlara ve yıkmak istediğiniz sistem için harcayalım bu enerjiyi.

Eminim Riva tarafında bu akşam ki sonuçlardan memnun olmayan biri vardır. Artık değişim zamanı, küskünlükleri, dargınlıkları arkamızda bırakarak daha güçlü bir Fenerbahçe oluşturalım.

Yeni bir dönemin başlangıcı için çalışıyoruz ve buradan hepinize şahsım ve yönetim kurulum adına söz veriyorum; dün olduğu gibi bugün de Fenerbahçemizin menfaatlerini her şeyin üstünde tutacağız. Dün olduğu gibi bugün de Fenerbahçemizin haklarını korumak için her türlü zorluğu göğüsleyeceğiz, her türlü riski alacağız. Ve de dün olduğu gibi bugün de ‘Aslolan Fenerbahçe’dir, Fenerbahçelilerdir’ diyeceğiz.

ŞİMDİ SEN, BEN DEĞİL; BİZİM İÇİN, FENERBAHÇE İÇİN ‘YAŞA FENERBAHÇE, EN BÜYÜK FENERBAHÇE, İYİ Kİ FENERBAHÇE’

Sesini yükseltenler, bize karşı güç gösterisi yapanlar çok iyi bilsinler ki ağaçları büyüten gök gürültüleri değil, yağmurlardır. Fenerbahçe sağanak yağmuruna herkes hazır olsun. Çünkü biz sesimizi değil, sözümüzü ve gücümüzü yükseltmek için devam ediyoruz ve yarın sabah ilk başlangıcımızı yapıyoruz. Gelin omuz omuza Fenerbahçe’nin umut ve başarı dolu geleceğini hep birlikte inşa edelim. Şimdi sen, ben değil; bizim için, Fenerbahçe için ‘Yaşa Fenerbahçe, En Büyük Fenerbahçe, İyi ki Fenerbahçe.’

BU SEÇİMDEN EN ÇOK SİZ GURUR DUYACAKSINIZ

Öncelikle bu seçim kampanyamda çalışan bütün arkadaşlarıma, ikinci dönemdeki yönetim kurulu üyelerime 6 sene boyunca verdiği hizmetler için keza bu yönetim kurulunda olan ama bir sonrakinde olmayacak fakat sanki yarın tekrar yönetime giriyormuş gibi koşulsuz, hesapsız, kitapsız çalışan tüm yönetim kurulu arkadaşlarıma, beraber oluşturduğumuz güçlü, kudretli, yeni yönetim kuruluma, divan heyetimize, Sayın Vefa Küçük ve heyetine bir kez daha müthiş bir genel kurul yönettikleri için, sandıklarda çalışan herkese, kurullarımıza girmeyi kabul eden herkese, son iki dönemde hizmet veren tüm kurul üyelerimize, bu çetrefilli, karmaşık, acımasız, vicdansız, dalga dalga işler kötüye gittiği zaman üstüme gelen bu futbol dünyasına tahammül eden aileme, iki gündür buraya gelen kongre üyelerimize, şartlar ne olursa olsun bir gram benden vazgeçmeyen sizlere, burada olmayan diğer arkadaşlara ve en büyük hayalimi anlattım ki en büyük hayalim sizler beni korurken, sizler benim yanımda dururken eş dost etrafında, sosyal medyada size hakaret eden, sizi zorlayan, sıkıştıran, küfür edenlere karşı dimdik durduğunuz için çok çok teşekkür ediyorum. Ve bu seçimden en çok siz gurur duyacaksınız.

Stadımızı seçim gününe hazırlayan tüm profesyonellerimize, dışarıdan hizmet aldığımız şirketlere, özellikle de her daim yanımızda olan Magicbox şirketine, Vedat Bey ve ekibine de teşekkür etmek istiyorum.

Sağ olun var olun, Yaşa Fenerbahçe, En Büyük Fenerbahçe.

Çok teşekkür ederim, sevgi ve saygılarımla."

BAŞKANIMIZ ALİ Y. KOÇ’TAN FB TV’YE ÖZEL AÇIKLAMALAR

Başkanımız kürsü konuşmasının ardından Fenerbahçe Televizyonu’na da özel açıklamalarda bulundu.

Seçim sonuçlarının camiamıza hayırlı olmasını dileyen Başkanımız Ali Y. Koç, “İnşallah hayırlı ve uğurlu olur. Öncelikle çok mutluyum çünkü bitmemiş işlerim, bitmemiş mücadelem var. Ektiğimiz tohumlar meyve vermeye başlıyor. Futbolu da inşallah bu sene cam tavanı kırdığımız zaman göreceksiniz.

Allah’ın izniyle bizim mücadelelerimiz, yatırımlarımız ve çabalarımızla işler eskisine göre daha iyi olacak, özellikle futbolda. Dünya’nın gelmiş geçmiş en iyi hocalarından birini getirdik, onun da büyük faydasını göreceğimizi inanıyorum, hem sportif hem sportif dışında.

FENERBAHÇE’NİN NE KADAR BÜYÜK BİR CAMİA OLDUĞUNU BİR KEZ DAHA BU KATILIMLA GÖSTERDİK

Güzel bir demokrasi şöleni oldu. Gergin, renkli, heyecanlı, coşkulu yeri geldi mi ilginç, garip. Fenerbahçe’nin ne kadar büyük bir camia olduğunu bir kez daha bu katılımla gösterdik. 28 bine yakın katılım var. Geçen sefer rekor kırmıştık, bu sefer üstüne koyduk. Ben 30-35 bin katılım bekliyordum doğruyu söylemek gerekirse ama sanki dün seçim bitti havası yaratıldığı için ben bizzat biliyorum, eş dost, İstanbul dışından gelmeyen, nasıl olsa bu iş bitmiştir diye.

AZİZ BEY’İNDE BURAYA GELMESİ, SAHNEYE ÇIKMASI, BERABER GÖRÜNTÜ VERMEMİZ CAMİAMIZIN ÇOK İHTİYACI OLAN ŞEYLER. DEDİĞİM GİBİ BEN BİR ADIM ATANA ON ADIM ATARIM AMA FENERBAHÇE’YE KÖSTEK OLANLARLA DA AYNI YOLU YÜRÜYEMEM

Resmi olmayan sonuçlar dolayısıyla tam sonuçları bilmiyorum ama her türlü hayırlı ve uğurlu olsun. Aziz Bey’in de buraya gelmesi, sahneye çıkması, beraber görüntü vermemiz camiamızın çok ihtiyacı olan şeyler. Dediğim gibi ben bir adım atana on adım atarım ama Fenerbahçe’ye köstek olanlarla da aynı yolu yürüyemem. Sadece Aziz Bey değil, bütün buraya hizmet etmiş yöneticiler, çok fazla başkanımız hayatta yok ne yazık ki. Fenerbahçe’ye omuz vermeli, bu camia bu ayrıştırmayı istemiyor. Böyle ayrıştırma olduğu zaman da Fenerbahçe’nin potansiyel gücünü gerek geleneksel medyada gerek sosyal medyada kullanamıyoruz.

BİR VE BÜTÜN OLDUĞUMUZ ZAMAN KİMSENİN YAPAMADIĞINI 3 TEMMUZ’DA BİZ YAPTIK. AZİZ BAŞKANIN DEDİĞİ GİBİ, ‘BU DEVLETİN ÇOK BORCU VAR, FENERBAHÇE’YE

Fenerbahçe sosyal medyanın oyuncağı ve mezesi haline geliyor. O yüzden de bize istemediğimiz şeyleri yapanlar daha cesaretleniyor, bedeli olmuyor. Fenerbahçelilerin bu denklemi iyi düşünmesi, silkelenmesi lazım. Yeni bir döneme yarından itibaren başlıyoruz. Söylediklerimizin gerçekleşmesi için en önemli şey bu camianın bir ve bütün olmasıdır. Bir ve bütün olduğumuz zaman kimsenin yapamadığını 3 Temmuz’da biz yaptık. Aziz Başkanın dediği gibi, ‘Bu devletin çok borcu var, Fenerbahçe’ye.’

ÇOK İŞİMİZ VAR, KUTLAYACAK HİÇBİR ŞEYİMİZ YOK. BİZ, SENEYE BU ZAMAN BİR ŞEYLER KUTLUYOR OLMAK İSTİYORUZ

Dün Sayın Aziz Yıldırım beni aradı saat 20.00 civarında ve ‘Çıkmak istiyorum’ dedi. ‘Peki, Fenerbahçe TV’ye çıkalım’ dedim. ‘Ulusala çıkalım, daha çok insan seyretsin’ dedi. Fenerbahçe TV’den ulusala yayın verebilirdik ama onu istedi. Geç gelen bir talepti ama iyi oldu geldiği. Programa baktığınız zaman program dağ fare doğurdu ama gelecek için, geleceğin ilişkileri, inşası açısından çok önemli bir tohum atıldı. İnşallah beraber bu camianın istediği birlik ve beraberliği hem kendi içimizde hem de camianın bütününde gerçekleştirebiliriz. Çok işimiz var, kutlayacak hiçbir şeyimiz yok. Biz, seneye bu zaman bir şeyler kutluyor olmak istiyoruz.

AZİZ BAŞKANIN DÜNKÜ HAMLESİ, DÜNKÜ ADIMI DEVAM ETTİREBİLİRSEK BENCE ÇOK ÇOK KIYMETLİ VE RAKİPLERİMİZİ DÜŞÜNDÜRECEK ADIMLAR BUNLAR

Siz beni altı senedir insan olarak tanıyorsunuz. Ben, iyilik üstüne hareket eden bir insanım. Bana iyilik yapana ben misli misli yaparım. Aziz Başkanın dünkü hamlesi, dünkü adımı devam ettirebilirsek bence çok çok kıymetli ve rakiplerimizi düşündürecek adımlar bunlar. İyi olacak diye düşünüyorum, iyi olacak diye dua ediyorum. Hayırlısı olsun. Sizlere de Fenerbahçe TV’ye de çok teşekkür ederim. Fenerbahçe TV’nin ne kadar önemli olduğunu hepimiz biliyoruz. Benim hayalim dün, bu podyumdan Fenerbahçe TV’de o programı yapmaktı ama bir sonrakini yaparız.

Yarın büyük bir maçımız var. Yarın akşam Ülker Spor ve Etkinlik Salonu’nda hep beraber buluşalım. Biletlerimiz de tükendi. Allah’ın izniyle yarın bu seriyi bitirelim. Peki, totem işini ne yapacağız? Benim gitmediğim iki maçı kazandı. (Gülerek) Sözümüz var, artık gideceğiz." diyerek sözlerini noktaladı.


 
Ali Y. Koç’un önümüzdeki yeni dönemde Fenerbahçe Spor Kulübü Yönetim Kurulu Aday Listesi aşağıdaki gibidir:
 
Asil Liste:
 
Hamdi Akın, Hulusi Belgü, Nevres Erol Bilecik, Hüseyin Bozkurt, Mehmet Salih Dereli, Esin Güral Argat, Ali Acun Ilıcalı, Korkut Nedim Keçeli, Ahmet Ketenci, Burak Çağlan Kızılhan, Acar Sertaç Komsuoğlu, Sait Ergun Özen, Fethi Pekin, Mustafa Hakan Safi.
 
Yedek Liste:
 
Ali Alper Alpoğlu, Selma Perihan Altay Rodopman, Mustafa Kemal Danabaş, Eren Ali Dişli, Özgür Özaktaç, Cenk Öztanık, Rıfat Perahya.


0 yorum :

Yorum Gönder