16 Ağustos 2016 Salı

"Para için gelmedim"

Fenerbahçe ile sözleşme imzalamak için İstanbul'a gelen Hollandalı teknik direktör Dick Advocaat "Fenerbahçe'ye para için gelmedim. Önceliğim para olsa Çin'den gelen teklifleri değerlendirirdim" dedi.

Fenerbahçe ile anlaşan teknik direktör Dick Advocaat, ülke basınına konuştu.
Sürecin detaylarını Telegraaf Gazetesi’ne anlatan Hollandalı teknik adam "Fenerbahçe benim gözümde gerçek bir büyük kulüp. Avrupa'nın büyük kulüplerinden bir tanesi. İlk olarak cuma günü temas kurdular. Çok iyi bir teklifti. Çabuk yanıt vermem gerekiyordu. Önce kabul etmedim. Tekrar geldiklerindeyse evet dedim." diye konuştu.
Dick Advocaat, Fenerbahçe'ye para için gelmediğini vurguladı. 68 yaşındaki futbol adamı, "Başka kıtalardan çok daha yüksek teklifler vardı. Önceliğim para olsa, Çin'e giderdim. Ama ben Türkiye'deki rekabetin içinde olmayı tercih ettim. Harika bir futbol deneyimi yaşayacağıma inanıyorum. Dolu stadyumlar, ateşli taraftarlar, tam havasında derbiler. Fenerbahçe'de şampiyonluk için çalışacağız. Acele etmeliyiz. Transferin kapanmasına sadece iki hafta var. Önce kadronun durumunu görmek istiyorum" ifadelerini kullandı.
NTVSpor.net

0 yorum :

Yorum Gönder