15 Aralık 2016 Perşembe

Burak Yılmaz: 'İnanamadım, tıpış tıpış Çin'e döndüm'

Çin'de forma giyen milli futbolcu prim tartışması ve milli takım kadrosuna alınmama sürecine ilişkin flaş açıklamalarda bulundu.

Çin'in  Beijing Guoan takımda forma giyen milli futbolcu Burak Yılmaz, "Stadyum Özel"de Ersin Düzen'in sorularını cevapladı.

Golcü futbolcu, milli takıma çağrılmama süreci, prim tartışmaları ve transfer iddialarına ilişkin çarpıcı açıklamalarda bulundu.

İşte Burak Yılmaz'ın o açıklamaları:
''Hayır diyemeyeceğim bir teklif yaptılar...''
Galatasaray'dan ayrılmasının karşılıklı olduğunu söyleyen golcü futbolcu, "Çok zor karar veririm ancak karar verdiğim zaman bunun dönüşü olmaz" dedi ve söyle devam etti:
''West Ham sezon başında bir teklif yapmıştı, kulübüm 'beni kesinlikle vermeyeceğini' söyledi, yönetimimiz Finansal Fair Play olduğu için beni satmayı uygun gördü. Ben de ayrılmak için zaten yola çıkmıştım. Galatasaray'da iz bıraktığımı düşünüyorum. Çin'e gitmek istemiyordum ama bana 'Hayır' diyemeyeceğim net bir teklif yaptılar''
Denizli'ye övgü
"Mustafa Denizli kendime güvenimi yerine getirdi. Çoğu hocada yaşadığım bir durum değildi, Mustafa Hoca her maçta oynayacağımı ve ne zaman istersem o zaman oyundan çıkabileceğimi söyledi, Mustafa Denizli'ye veda ederken çok zorlandım. Fatih Terim, Şenol Güneş ve Mustafa Denizli ile çalıştığım için çok şanslıyım"
Şenol Güneş ile görüşmesi
"Hocamla her zaman görüşürüm, normal bi şekilde yemeğe çıktık. Hatta beni istemediğini söyledi. (Gülerek) Bu yoğun trafikte bana vakit ayırdı. Herhangi bir transfer teklifi gündemde değil."
''Türkiye'den teklif geldi''
Türkiye'den teklif aldığını ancak Türkiye'ye dönmeyi düşünmedğini ifade eden Burak Yılmaz," Türkiye'ye gelirsem, tekrar aynı şeyleri yaşayacağım, net bir şekilde söylüyorum, Türkiye'ye dönmeyeceğim" dedi.
"Çin Ligi seviye olarak Türkiye Ligi'ne yaklaşabilir. 1-2 sene sonra üst sıralara çıkabilir, hocalarım milli takımdan bazı oyuncuları bana sordular.''
Milli Takım kadrosuna alınması süreci 
''Bizim (Arda Turan, Selçuk İnan) Fatih Hoca'yla iletişimsizliğimiz olmadı, bağırır, çağırır, espri yapar. Orası milli takım. Euro 2016'da daha iyi sonuçlar alabilirdik, o dönemde futbolcuların çok üzerine gidildi, Hocamız ağır yorumlara maruz kaldı. Euro 2016'da basında olan eleştirilerden hepimiz çok etkilendik, Ben neden milli takıma alınmadığımızı vallahi bilmiyorum. Kavga falan da asla olmadı."
"Tıpış tıpış Çin'e geri döndük"
" (Kadroya alınmamalarıyla ilgili) Milli takım kadrosu açıklandı, bakıyorum telefonda, büyütüyorum, büyütüyorum, ben yokum. Tıpış tıpış Çin'e geri döndük, Selçuk yok, kendime bakıyorum ben de yokum. Arda aradı o da 'kadroda yokuz' dedi,  bu durumu kimse beklemiyordu ancak hocamızın takdiriydi, Şuan sorun yok, Çin'e gitmeden Fatih Hoca'yı ziyret edeceğim. İlk basın toplantısında Fatih Hoca'nın yaptığı açıklamalar kalbime bıçak gibi saplanmıştı, sonra Fatih Hoca, 'Kadroya almam, gönlüme aldığım anlamına gelmez' dedi ama gönlüne de gireriz."
Prim tartışmaları ''EURO 2016 sırasında...''
"(Prim konusuyla ilgili)  A Milli Takım hocası, yöneticileri, oyuncuları maddi olarak doymuş, maddi şeyleri sorun etmeyecek insanlardır, Milli Takım'da yaşananlar prim olayı değildir. EURO 2016 Elemeleri 2 sene sürdü. Oradan prim aldım ama EURO 2016 sırasında herhangi bir prim almadım. Konu prim değildi,  prim almadım diye surat mı, kapris mi yapacağım? Allah yazdıysa bozsun. Parayla, pulla işimin olmadığını herkes bilir."
Milli futbolcu, bu sürecin kendilerini çok etkilediğini söyledi.
Arda Turan sürprizi
Programa sürpriz bir şekilde Barcelona'da forma giyen Milli futbolcu Arda Turan telefon bağlantısı gerçekleştirdi.
 "Burak Yılmaz benim kardeşimdir. Örnek bir futbolcu olduğu için kendisini tebrik ediyorum, hata yaparak öğreniyoruz yaşadığımız olaylar da geride kaldı" diyen Arda, Burak Yılmaz ile birlikte ellerinden geldiğince milli takıma hizmet edeceklerini söyledi.
''Çin'den dönersem...''
"Çin'den dönersem Galatasaray'a dönerim. Trabzon'da yeni stadın açılışına davet edildim ve gitmek istiyorum, Trabzonsporlular kalbimde."
''Süper Lig'de favorim...''
"Ligde favorim Beşiktaş. Başakşehir biraz geriye düştü. Çok eleştirilen Galatasaray da liderin 3 puan gerisinde."
Burak Yılmaz'dan itiraf
"Galatasaray-Beşiktaş maçında Escude'yle pozisyonumuz var. Orada 'kendini yere attı' diyorlar. Orada kesinlikle faul var, kendimi yere atmam konusunda eleştiriler artık gelmiyordur herhalde. Zaman zaman kendimi yere attığım olmuştur. Bunu inkar etmiyorum ama son zamanlarda öyle şeyler de olmuyor."

trtspor.com

0 yorum :

Yorum Gönder