19 Ağustos 2020 Çarşamba

''Ben limite karşı değilim''

Galatasaray Başkanı Mustafa Cengiz, TFF'nin açıkladığı limitlerle ilgili konuştu. Cengiz, ''Ben limite karşı değilim, neden olayım? Rakibim ne kadar güçlüyse ben de o kadar güçlüyüm.'' ifadelerini kullandı.

Galatasaray HDI Sigorta Erkek Voleybol Takımı yeni transferlerini basına tanıttı. Başkan Mustafa Cengiz, gündeme dair açıklamalarda bulundu.
Cengiz, "Ben neden limitlerden rahatsız olayım? Benim rakibim ne kadar güçlüyse, ben o kadar güçlüyüm. Ama bir kural var. Ben buna uyarım, uymazsam anarşi ve kaos olur. Orada devlet yoktur. Ben kurallara uyarım." dedi.
''Rakibim ne kadar güçlüyse, ben o kadar güçlüyüm''
''Bizi tehdit ediyorlar. Limite karşı çıkıyorsun diyorlar. Benim rakibim en iyileri alsın. Ben çıtayı yükselteyim, kimseden rahatsız olmam. Rakibim ne kadar güçlüyse ben o kadar güçlüyüm. Fakat, orada bir kural var, kırmızı yeşil ışık var, kilometre tahditi var. Ben neden limitlerden rahatsız olayım? Benim rakibim ne kadar güçlüyse, ben o kadar güçlüyüm. Ama bir kural var. Ben buna uyarım, uymazsam anarşi ve kaos olur. Orada devlet yoktur. Ben kurallara uyarım. Biz bunu anlatmaya çalışıyoruz. Yoksa benim Fenerbahçe ile ne işim olur? Başkanıyla ne işim olur?''

0 yorum :

Yorum Gönder