27 Nisan 2021 Salı

Enner Valencia: "En fazlasını kazanarak kendi işimize devam edeceğiz”(Video)

Fenerbahçe'nin Ekvadorlu futbolcusu Enner Valencia, Aytemiz Alanyaspor karşılaşmasına iyi hazırlandıklarını belirterek, “En güzel sonuçla buradan ayrılacağımıza inanıyorum” dedi.

Süper Lig’de Fenerbahçe, perşembe günü deplasmanda oynayacağı Aytemiz Alanyaspor maçı için Antalya’nın Serik ilçesindeki Belek Turizm Merkezi'ndeki bir otelde kamp yapan sarı-lacivertlilerde antrenman öncesi Enner Valencia gazetecilere açıklamalarda bulundu.

Sözlerine kendisinin de 2 golle katkıda bulunduğu 3-2’lik Kasımpaşa galibiyetini değerlendirerek başlayan Enner Valencia, “Özellikle son maç hakkında konuşmak istiyorum; bizim için gerçekten çok önemli bir maçtı. En başından itibaren iyi bir oyun sergileyip kazanmayı bildik. Allah’a şükür ki 3 puanı alarak maçı tamamladık.” dedi.

TAKIMIMA KATKIDA BULUNDUĞUM İÇİN ÇOK MUTLUYUM

Enner Valencia, son dönemde dikkat çeken bir performansa imza atmasına ilişkinse şöyle bir değerlendirmede bulundu:

Şu anda kaleye daha yakın olduğum bir pozisyondayım. Bu da skora daha fazla katkıda bulunmamı sağlıyor diye düşünüyorum. O bölgede oynamayı seviyorum. Yine o bölgede oynadığım için son maçta takımıma 2 golle katkıda bulundum ve bu nedenle çok mutluyum.

ÖNEMLİ OLAN BİZİM NE İŞ YAPACAĞIMIZ VE NASIL OYNAYACAĞIMIZ

Ligde son 5 haftanın içine girilirken çekişmeli geçen şampiyonluk yarışı hakkında da kısa bir değerlendirmede bulunan Valencia, “En önemlisi bizim ne iş yapacağımız ve nasıl oynayacağımız. 5 maçımız kaldı ve bu 5 maçtan da mümkün olan en fazlasını kazanarak kendi işimize devam edeceğiz ve ondan sonrasına bakacağız.” şeklinde konuştu.

EMRE HOCA İLE BERABER GERÇEKTEN BÜYÜK BİR KULÜBE LAYIK OLMAYA ÇALIŞIYORUZ

Valencia, Erol Bulut’un ayrılmasının ardından göreve gelen Emre Belözoğlu’nun sistemine dair şunları söyledi:

Yeni sisteme alıştım diyebilirim. Bundan önce Erol Hoca’yla farklı bir formasyonda oynuyorduk şimdiyse Emre Hoca ile beraber gerçekten büyük bir kulübe layık olmaya çalışıyoruz. Hepimiz elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz ve umarım iyi şekilde de geçeceğine inanıyorum.”

EN GÜZEL SONUÇLA BURADAN AYRILACAĞIMIZI DÜŞÜNÜYORUM

Aytemiz Alanyaspor ile oynayacakları mücadeleyi de değerlendiren Enner Valencia, “Çok zorlu bir mücadeleye geldik. Ama iyi çalıştığımıza inanıyorum ve antrenmanda çalıştıklarımızı saha içinde gösterebileceğimizi düşünüyorum. En güzel sonuçla buradan ayrılacağımızı düşünüyorum.” diyerek sözlerini noktaladı.

 



0 yorum :

Yorum Gönder