2 Haziran 2024 Pazar

Jose Mourinho imzayı attı (Full Video)

Fenerbahçe Kulübü, dünyaca ünlü Portekizli teknik direktör Jose Mourinho ile resmi sözleşme imzaladı.



Ülker Stadyumu'ndaki imza töreni, taraftara açık gerçekleştirildi. Törenden 2 saat önce tribünlerdeki yerlerini alan 30 bine yakın sarı-lacivertli taraftar, Jose Mourinho lehine uzun süre tezahürat yaptı.

Kariyeri başarılarla dolu ve gittiği her yerde iz bırakan dünyaca ünlü Portekizli teknik adam Jose Mourinho, Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde düzenlenen törende kendisini sarı lacivertli renklere bağlayan sözleşmeye imzaya attı. On binlerce Fenerbahçe taraftarının tribünleri doldurduğu imza törenini ulusal ve uluslararası medya kuruluşundan çok sayıda basın mensubu takip etti.

Saatler 19.07’yi gösterdiğinde Fenerbahçe Başkanı Ali Y. Koç ile sahaya çıkan Jose Mourinho, tezahüratlar eşliğinde imza töreni için hazırlanan podyuma geldi.

Ali Y. Koç: Bugün kulübümüz adına çok önemli, çok kıymetli tarihi bir güne camiamızla beraber hep birlikte adım atıyoruz

Büyük Fenerbahçe Ailesi ve büyük Fenerbahçe taraftarı, kurulduğumuzdan bu yana 100 yılın üzerinde maçlarımızı oynadığımız mabedimize, bu tarihi güne hoş geldiniz. Mabedimizle beraber bizi ekranlardan seyreden milyonlarca taraftarımızı sevgi ve saygıyla selamlıyorum.

Bugün kulübümüz adına çok önemli, çok kıymetli tarihi bir güne camiamızla beraber hep birlikte adım atıyoruz. İnşallah Allah sonunu hayırlı getirir.

Teknik Direktörümüz Jose Mourinho’ya hepiniz adına, milyonlarca Fenerbahçeli adına dünyayı sarsan bu büyüklüğe, bu eşsizliğe, bu tarifsiz sevgi ve aidiyete hoş geldin diyorum.

Kendisi tartışmasız tüm hocalar arasında dünya tarihinin gördüğü kesinlikle en iyi 5 hocadan bir tanesi ve şu an huzurlarınızda. Fenerbahçemizin geleceği için, Fenerbahçemizin şampiyonlukları için bizi tercih etmiştir. Kendisine hoş geldin diyor, hayırlı olmasını diliyorum.

Ali Y. Koç: Bugün attığımız bu imza Fenerbahçe’yi taşımak istediğimiz seviyenin, yer almayı hedeflediğimiz kulvarların müjdesidir, müjdeleyicisidir

Kendisi dünyanın en büyük kulüplerinde 4 kez ‘Yılın Teknik Direktörü’ unvanını kazanmış, ulusal ve uluslararası kulvarda 27 kez kupa kazanmış, şu an dünyada tek 3 UEFA Kupası’nı kaldıran hoca olmuş ve adını dünya futboluna yazdırmıştır. Sadece başarılı değil, dünya markası olmuş bir teknik direktörümüz vardır. Bugün attığımız bu imza Fenerbahçe’yi taşımak istediğimiz seviyenin, yer almayı hedeflediğimiz kulvarların müjdesidir, müjdeleyicisidir. Başka kulüplerdeki, başka liglerdeki winner hoca konumunu burada da bize gösterecektir.

Sadece dün gece Londra’da, Şampiyonlar Ligi finalinde maç öncesi, devre arası ve maç sonrası yaptığı yorumlarla, kendisine sorulan sorulara verdiği cevaplarla hem ülkemizin hem de Fenerbahçemizin ki daha memleketimize gelmeden olağanüstü bir tanıtımını yapmıştır ve yapmaya da devam edecektir.

Ali Y. Koç: Futbolda önemli profiller bazen saatlerce, günlerce anlatmaya çalıştığınız gerçekleri bir cümle ile tüm dünyaya duyururlar. İşte hocamız Sayın Mourinho isimlerden en önemlisidir

Bu imza ile hocamızın teknik direktör kimliği kadar ve hatta daha fazlasıyla Fenerbahçe’nin verdiği mücadeleyi dünyaya anlatabilecek, tüm dikkatleri üzerine çekebilecek şekilde bir yansıma gücü olarak etkisini ayrıca gösterecektir. Futbolda ki sadece futbolda değil dünyada pek çok konuda ama futbol konuştuğumuz için futbolda önemli profiller bazen saatlerce, günlerce anlatmaya çalıştığınız gerçekleri bir cümle ile tüm dünyaya duyururlar. İşte hocamız Sayın Mourinho isimlerden en önemlisidir. Burada bulunan herkesin istisnasız ve milyonlarca Fenerbahçelinin, Fenerbahçe’ye hizmet etmek tek hedefidir, böyle de olmalıdır.

Evet, zaten halihazırda çok kuvvetli kadromuz var ve olağanüstü teklif gelmediği takdirde üstüne de koyacağımız oyuncularla beraber inşallah hepsini muhafaza edeceğiz. Zaten bu senenin gerçek şampiyonu biziz. Seneye hepimizin arzuladığı, hedeflediği cam tavanı kırarak ulaşacağımız şampiyonluk, önümüzdeki şampiyonlukların habercisi olacaktır. Sezonu beklemek hepimiz için zor. İçimiz içimize sığmıyor, heyecanımız, umudumuz sonsuz. Allah yar ve yardımcımız olsun. Fenerbahçe’nin önü açık olsun. Yaşa Fenerbahçe.”

Jose Mourinho: Sizin hayalleriniz benim hayallerim

Sevgi gösterileri eşliğinde konuşmasına başlayan ve tezahüratlar sebebiyle sık sık konuşması kesilen Jose Mourinho, “Sizin hayalleriniz benim hayallerim.” dedi.

Taraftarlara ilgisinden dolayı teşekkür eden Portekizli teknik adam Jose Mourinho, “Öncelikle sevginizden dolayı sizlere teşekkür ediyorum. Sizlerden aldığım his şu ki; adım Fenerbahçe ile geçtiğinden bugüne göstermiş olduğunuz sevgiyi derinden hissettim. Normalde bir teknik adam elde ettiği zaferden sonra bu büyük sevgiyi görür ama bunun hemen başında, öncesinde bu sevgiyi hissedebiliyorum sizden. Bu aynı zamanda bana büyük bir sorumluluk veriyor. Sizlere söz veriyorum ki şu andan itibaren ben de sizin ailenize aitim. Bu forma tıpkı bir derim, bir kemiğim gibi. Futbol sizler ve bizler için bir tutkudur ve öyle zannediyorum ki, bu tutkuyu hissedebileceğimiz en iyi yerlerden bir tanesindeyim.

Sayın Başkanımızı tanıdığım günden bu yana şunu rahatlıkla söyleyebilirim ki burada sizler için olmayı çok istedim. Sizler çok büyük taraftar grubusunuz. Ve bunu tüm kalbimle söylüyorum ki sizin bu tutkunuz için burada olmayı çok istedim.

Türkiye futbolu için, Türkiye ligini geliştirmek ve yardımcı olmak için burada çalışmak istiyorum ama en önemlisi ne Türk futbolunu geliştirmek ne de Türkiye Süper Ligi’ni geliştirmek, asıl önemli olan şey Fenerbahçe!

Son olarak sözlerimi şöyle bitirmek istiyorum. Şu dakikadan, imza atacağım andan itibaren sizin hayalleriniz benim hayallerim.” diyerek konuşmasını tamamladı.

Ardından tekrardan söz alan Fenerbahçe Başkanı Ali Y. Koç, “Evet, sevgili taraftarlarımız bugünkü imza törenini biraz farklı yapacağız. Bir kere hocamızın taraftarlarımızla bir gönül imza töreni olacak, yönetici arkadaşlarımdan rica ediyorum her bir tribünden birer kişiyi sahneye almanızı o imzayı taraftarlarımızla hocamızın atmasını istiyoruz.” dedi.

Taraftarlarımızın formalarını imzalayan ve fotoğraf çektiren Jose Mourinho, ardından kendisini sarı lacivert renklere bağlayan resmi sözleşmeyi imzaladı.

Başkan Ali Y. Koç ile birlikte tribünleri gezen Fenerbahçe'nin yeni teknik direktörü Jose Mourinho, taraftarların sevgi gösterilerine karşılık verdi ve tribünleri selamladı.
 
Barkovizyonda Jose Mourinho’nun görüntüleri ekranlara gelirken, Portekizli teknik adam tribünlerle karşılıklı tezahüratlarda bulundu ve fotoğraf çektirdi. Portekizli teknik adam sevgi gösterileri eşliğinde sahadan ayrıldı.

Kupalarla dolu bir kariyer: Jose Mourinho 

Jose Mourinho, futbol tarihinin sembol isimlerinden biri. Lider kişiliği, karizması, söylemleri ve duruşu ile de ikonik hale gelen Jose Mourinho, 4 farklı ülkede elde ettiği başarılarla tarihe geçti.  4 kez ‘Yılın Teknik Direktörü’ ödülüne layık görülen başarılı teknik adam, birer kez Inter ve Porto ile UEFA Şampiyonlar Ligi, Porto ile UEFA Kupası, Manchester United ile UEFA Avrupa Ligi, Roma ile UEFA Avrupa Konferans Ligi'ni kazandı.
Tecrübeli teknik adam, Chelsea ile 3 Premier Lig, Inter ile 2 İtalya Ligi, Real Madrid'in başında 1 İspanya Ligi, Porto ile 2 Portekiz Ligi şampiyonluğu yaşadı.

Birer kez İngiltere Kupası, İspanya Kupası, İtalya Kupası ve Portekiz Kupası kazanan Mourinho, 4 kez İngiltere Lig Kupası, 2 kez İngiltere Süper Kupası, birer kez İspanya Süper Kupası, İtalya Süper Kupası ve Portekiz Süper Kupası'nı kaldırdı.



0 yorum :

Yorum Gönder