15 Ocak 2018 Pazartesi

Arda Turan imzayı attı


Medipol Başakşehir, Barcelona'dan kiralık olarak kadrosuna kattığı milli oyuncu Arda Turan için tören düzenlendi. Yarım sezon için 2 milyon Avro artı bonus önümüzdeki yıl içinde 4 milyon Avro bonus olarak sözleşme imzalayan Arda Turan 14 numaralı formayı giyecek.

Medipol Başakşehir, Barcelona'dan kiralık olarak kadrosuna kattığı milli oyuncu Arda Turan için imza töreni düzenlendi.  Törende konuşan Medipol Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, milli oyuncunun alacağı ücreti açıkladı. Gümüşdağ, "Arda Turan yarım sezon için 2 milyon Avro artı bonus önümüzdeki yıl da 4 milyon Avro artı bonus olarak sözleşme imzalamıştır. Şampiyon olursak Barcelona'ya Arda için 300 bin Avro bonus ödeyeceğiz" dedi.
Arda Turan ise "Çok mutluyum. Buraya inanarak geldim" ifadelerini kulandı. "Türkiye'ye dönersem Galatasaray dışında oynamam" sözünün hatırlatılması üzerine milli oyuncu, "Hiçbir şey değişmedi. O cümle 'kulübüm bana kucağını açarsa' diye başlayan bir cümleydi... Galatasaray hizmet ettiğim kulübümdür. Her zaman başımın üzerinde yerleri var ama bugün bunu konuşmayalım" yanıtını verdi. Arda'ya, Fatih Terim'in ''Benim kimseyle derdim yok'' sözleri de soruldu.
İmza töreninde ilk olarak Medipol Başakşehir Başkanı Göksel Gümüşdağ, açıklamalar yaptı.
İşte Gümüşdağ'ın açıklamaları...
"Bizim için bir çok açıdan çok önemli bir gün. Dünyanın en büyük kulüplerinden Barcelona'dan dünyanın en iyi oyuncularından biri Arda Turan'ı transfer ediyoruz.
Arda ile bu imza töreninde olmak başta ben olmak üzere yönetim kurulu ve tüm takımı mutlu etti.
Arda'nın alacağı ücret açıklandı
 ''Arda Turan yarım sezon için 2 milyon Avro artı bonus önümüzdeki yıl da 4 milyon Avro bonus olarak sözleşme imzalamıştır. Hiçbir ödeme yapmadan Arda'nın bonservisine yüzde 25 ortak olduk. Şampiyon olursak Barcelona'ya Arda Turan transferi için 300 bin Avro bonus ödeyeceğiz. Bizim hedefimiz şampiyonluktur. Başakşehir gibi oynarsak şampiyonluk bize gelir. Vizyonumuzun bir parçası bu.
Geçen yıl Türkiye'de en çok para kazanan kulüp olduk. UEFA'dan 13 milyon Avro kazandık. Cengiz Ünder transferinden 15 milyon Avro aldık.  Türkiye'de doğru bir modeliz. Bu başarıyı herkes alkışlamalı. Belediye ile de bağlantımız yok, bunu bir kez daha vurguluyorum. En büyük gelir kaynağımız performansımız''
Arda Turan: "Buraya inanarak geldim"
Gümüşdağ'ın açıklamasının ardından Arda Turan, konuştu. İşte Arda'nın açıklamaları...
 "Bu transferde emeği geçen herkese teşekkür ederim. Hayalime ışık tuttular, çok mutluyum. Atletico'ya giderken o zamanki günlerimi hatırlatıyor. Çok mutluyum buraya inanarak geldim. Her şeyden ötesi en çok yapmayı sevdiğim şeye, futbol oynamaya tekrar geri döneceğim. Futbol oynamayı çok özledim. Onun için buradayım''
Arda Turan'dan Galatasaray ve Terim yanıtı
Bir gazetecinin, "Türkiye'ye dönersem Galatasaray dışında oynamam" sözünü hatırlatması üzerine Arda, "Hiçbir şey değişmedi. O cümle 'kulübüm bana kucağını açarsa' diye başlayan bir cümleydi... Bu güzel güne haksızlık etmek istemiyorum. Galatasaray hizmet ettiğim kulübümdür. Her zaman başımın üzerinde yerleri var ama bugün bunu konuşmayalım, başka zaman başka yerde her zaman konuşuruz. Geçmişle ilgili konuşmak istemiyorum. Önüme temiz bir sayfa açıp yeni bir yola çıkmak istiyorum" diye konuştu.
Arda Turan, Fatih Terim'in ''Benim kimseyle derdim yok'' sözleriyle ilgili olarak ise "Benim de kimseyle sorunum yok. Herkese başarılar diliyorum. Bu güzel günün keyfini çıkarmak istiyoruz. İnşallah buna müsade edersiniz'' dedi.

0 yorum :

Yorum Gönder