30 Mayıs 2018 Çarşamba

Aziz Yıldırım'dan CNN TÜRK'te önemli açıklamalar

Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, CNN TÜRK canlı yayınında başkanlık seçimi ve gündeme ilişkin açıklamalarda bulundu. Yıldırım, Emre Belözoğlu, Aykut Kocaman, 3 Temmuz ve Galatasaray'la ilgili çarpıcı ifadeler kullandı.

CNN TÜRK'te Cem Yılmaz, Mehmet Arslan ve Tayfun Bayındır'ın sorularını yanıtlayan Aziz Yıldırım çarpıcı değerlendirmelerde bulundu.
Aziz Yıldırım'ın açıklamalarından öne çıkanlar şöyle;
Bizde tecrübe var. Fenerbahçe Kulübü'nde vefa var. Ayrıca Kuvayı Milliye ruhunu 3 Temmuz sürecinde yaratmış bir Aziz Yıldırım var. Otobüsümüzün kurşunlanması var. 3 Temmuz'un aklanması lazım. Biz gönüllerde beraat ettik ama mahkeme kararı gerekiyor tabi. 3 Temmuz'da Kuvayı Milliye yaratmış bir Aziz Yıldırım var. Emenike'nin para sayma görüntülerinden falan bahsediyorlar. Şike sürecinde olmayan ama oldu gibi gösterilen şeyler var.

Aziz Yıldırım: Bir daha aday olmayacağım
Son kez adayım
Benim kongre üyelerinden tek isteğim bir dafa daha bize şans verin. Yargıtay kararı çıkar ve biz bütün mahkemeleri açarız. Benim tek isteğim bu. Ondan sonra bir daha Fenerbahçe'nin kapısının önünden geçip dahi aday olmayacağım. Bizden başkaları bu hikayeyi nihayete erdiremezler. Çünkü bunları biz yaşadık. Hapis yatan biziz. Mahkeme salonlarında olanlar biziz. Başlatacağımız mahkeme süreçlerinde her türlü baskılar, tehditler olacaktır. Kimse benim gibi durabilir mi onlar karşısında?
Hesap soracağız
Kumpas davasında biz yalnız kaldık. Silivri'ye sadece bizler gidip geliyoruz. Bu davayı ürkmeden, korkmadan sonuna kadar takip etmek gerekiyor. Hem hesap soracağız hem de içeride dışarıda sportif başarı için her türlü şeyi yapacağız. Taraftarı heyecanlandıracak futbol için tüm transferleri yapacağız. Yargıtay kararı çıkmazsa arkadaşlara bırakır giderim. 3 yılı tamamlayacağım ama, hesap sormak için her şeyi yapacağım.


Aziz Yıldırım Fenerbahçe'nin mali tablosunu açıkladı
Basketbol ile futbolu kıyaslıyorlar. Obradovic 8 defa şampiyon oldu. 8 defa Avrupa'da şampiyon olmuş teknik direktör var mı? Türk futbolunu yeniden organize etmezsek, bizim için her şey tesadüf. 2000 yılında söylediğim söz geçerli olacaktır. Bütçeyi 200-250 milyonlara çıkarırsak, Avrupa'da başarılı olabilecek seviyeye geliriz. 2011'de gelmiştik ama 3 Temmuz'u yaptılar. Galatasaray maçında hakem hatası olmasaydı, bugün şampiyon bir takımın başkanı olarak sizinle konuşacaktım ama müsaade etmediler, engellediler.
Önceki transferler ve eski teknik direktörler hakkında
İtalyanı aldık, sportif direktör yaptık ve biz karışmayalım dedim. Capello'yu getirecektik, Çin'den teklif aldı, oraya gideceğini söyledi. Liverpool'da çalışan Klopp ile de görüştü ama o gün Türkiye'ye gelmek istemediler. Bir gün Pereira'yı aldı ve geldi.
Van Persie'yi aldık, 20 bin kişi karşıladı, istediğimiz verimi alamadık. Anelka'yı biz aldık, Alex'i biz aldık. Bu tip büyük transferlerde yönetimin katkısı oldu. Diğer oyuncuları teknik direktörler aldı. Hatalı transferlerde, teknik direktörlerin hatası oldu.

Aziz Yıldırım'dan Ozan Tufan açıklaması: Olmadı!
Ozan Tufan, Aykut Kocaman ve Emre Belözoğlu konusu
Ozan Tufan ile ben konuştum, Ali Yıldırım konuştu, başkaları konuştu. Yükselmesi ve büyümesi için yapması gerekenleri anlatmamıza rağmen yapmıyor. Biz 1 defa anlatıyoruz, antrenör 10 kere anlatıyor ama maalesef öyle bir yapısı var, olmuyor.
Aykut bizim için başka bir değerdir. 3 Temmuz'u yaşayıp da orada durmak... Para yok, pul yok, başkan hapiste, yöneticiler hapiste... Böyle bir ortamda futbol takımını topluyorsunuz ve berabere kaldığınız için yarım puanla falan ligi kapatıyorsunuz. Emre Belözoğlu futbolculuğa devam etmeseydi, sözleşme yenilemeseydi onu yönetime alacaktım. Yönetim kurulunda olup, futbolla ilgili her şeyi ona verecektim. Aykut Kocaman'ın hedefi, prensipleri olan, sahada bir sistemi olan bir takım yaratmaktı. Galatasaray'ı yenseydik, sayın Bülent Yıldırım 3 penaltıdan birini verseydi, bugün şampiyonduk. Bu kadar da ucuz bu iş.

Aziz Yıldırım: Emre Belözoğlu'nu yönetime alacaktım
Transferin yapılması
19-20-21 yaşlarında, artık oynamaya başlamış oyuncularla ilgili çalışma yapıyor arkadaşlar. Bunlar bugün 1 liraya alıp, yarın 3 liraya satabileceğiniz oyuncular. Bunların hepsi de yabancı. Ben de biliyorum isimlerini. Biz hiç panikle oyuncu almadık. İhtiyacınız varsa alırsınız. Janssen'i 25 milyon pound'a başkanı son gece başka bir kulübe satmadı. 30 milyon pound istemiş ve oyuncu kalmış. Düzenli olarak oynamak için, bizi tercih etti. Gece 12'de transferi yaptık ya...
Tribün ve taraftarlar
Tribünde eroin, kokain, esrar içenlerle mücadele ettim. Bu tribünlerde Fenerbahçe oyuncusuna hakaret edenlerle mücadele ettim. Son dönemde ne yaparlarsa yapsınlar dedim. Önümüzdeki yıllarda tribünlerle tamamen ben ilgileneceğim. Tribüne gelen hakaret etmeyecek. Biz ne diyorsak, herkes ona uyacak. Fenerbahçe tribünlerine nifak tohumu sokuldu. Kimler olduğunu da biliyorum. Hepsini biliyorum. Bir daha o olayları yaşatmam.
Küskün değilim, kırıldım
Ben hapishaneye gittim, bir insan beni ziyarete gelmedi. Kim geldi? Kayseri Başkanı Recep bey ve Manisa başkanı geldi. Bir de Eskişehir Başkanı Halil Ünal geldi. Kırıldım yani. Çoğu da değişti. Bu kadar şey yapmama rağmen, bir tanesi destek vermedi.

Aziz Yıldırım: Küskün değilim, kırıldım
Ali Koç'a yanıt
20 senedir ben bu kulübün başkanıyım. Eşit şartlarda yarışalım meselesi olmaz. Ben bu kulüp için hapis yatmışım. Herhangi biri değilim. Derginin kapağında ben varmışım. Olsam ne olur olmasam ne olur? Bana ne getirir? 20 senede kazanmış olduğum imtiyazlar bunlar.

Aziz Yıldırım, Ali Koç'a cevap verdi
Sakın bana 'Onursal Başkan' demeyin
Sakın ha kimse bana 'Onursal Başkan' demesin. Hiçbir şekilde kabul etmem. Başkanlığım bitmişse hiçbir beklentim yok. İlerde Aziz Yıldırım olarak anılmak isterim. Kimliğim bu benim. Nereye baksanız başkana rastlıyorsunuz. Bir de efsane başkan diyorlar. O ne demek anlamıyorum.

Aziz Yıldırım: Onursal başkan olmayacağım
cnnturk.com

0 yorum :

Yorum Gönder