2 Temmuz 2017 Pazar

Mehmet Ekici: "Fenerbahçe’de olmak için 6 ay futbol oynamamayı göze aldım"

Fenerbahçe'nin yeni transferi Mehmet Ekici, ara transfer döneminde sarı-lacivertli takıma söz verdiğini belirterek, "Fenerbahçe, Türkiye'nin en büyük kulübü olduğu için buraya geldim. Fenerbahçe'ye söz verdiğim için bu 6 ayı göze aldım. Biz ailece bu karaktere sahibiz, söz verdiğimiz zaman daima arkasında dururuz." dedi.

Yeni sezon hazırlıklarını Düzce’nin Kaynaşlı ilçesi’nde bulunan Fenerbahçe Resort ve Sport Topuk Yaylası Tesisleri’nde sürdüren Fenerbahçe Futbol Takımında yeni transfer Mehmet Ekici basın mensuplarının karşısına geçti.

Öncelikle kamp sürecini değerlendiren 27 yaşındaki başarılı orta saha oyuncusu, ardından basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Mehmet Ekici, Türkiye’nin en büyük kulübü olduğu için Fenerbahçe’ye geldiğini belirtti ve Fenerbahçe’de olmak için 6 ay oynamamayı göze aldığının altını çizdi.

“Herkes çok iştahlı ve arzulu”

İlk olarak kamp sürecini değerlendiren Mehmet, “İyi çalışıyoruz. Futbolcular olsun, hocalarımız olsun herkes iyi emek veriyor. Herkes çok iştahlı ve arzulu. İnşallah bu şekilde devam ederiz” şeklinde konuştu.

“Fenerbahçe’de olmak için 6 ay futbol oynamamayı göze aldım”

Ardından basın mensuplarının sorularını yanıtlayan Ekici, Fenerbahçe’ye gelmek için 6 ay futbol oynamamayı gerektirecek sebebin en olduğuyla ilgili soruya, “Fenerbahçe Türkiye’nin en büyük kulübü. O yüzden de burada olmaktan gurur duyuyorum. Gerçekten çok zevk alıyorum. Bu yüzden burada olmak için 6 ay oynamamayı göze aldım” dedi.

“Elimden gelen her şeyi sağlamaya çalışacağım”

Fenerbahçe’ye gelince neler hissettiği sorulduğunda ise Mehmet, “Hayatta her zaman insanlar düşüş veya çıkış yaşayabiliyor. Maalesef ben de yaşadım. Önemli olan burada olmam, şu anı yaşamam ve mutlu şekilde önümüzdeki günleri veya yılları geçirmem. Geçmişte kalan geçmişte kalsın. Önüme bakıyorum. Elimden gelen her şeyi de sağlamaya çalışacağım” cevabını verdi.

“Mehmet Ekici’nin kim olduğunu herkese göstermek istiyorum”

Stres hissetmediğini, Fenerbahçe’de olduğu için büyük heyecan duyduğunu belirten Ekici, “Burada olmaktan keyif alıyorum, gurur duyuyorum. İyi çalışıyoruz. 27 Temmuz’da önemli bir maçımız var. O zamana kadar iyi hazırlayacağız kendimizi takım olarak. İnşallah benim açımdan da çok iyi gider. Biliyorum ki herkesin beklentisi yüksek. Stres kesinlikle yok, sadece heyecan var. Beklentilerin altında kalmak istemiyorum. Mehmet Ekici’nin kim olduğunu herkese göstermek istiyorum” diye konuştu.

Eski takımı Trabzonspor ve sezon ortasında isminin anıldığı Beşiktaş deplasmanlarına çıkacağının hatırlatılması üzerine ise Mehmet Ekici, “3 güzel yıl geçirdim Trabzonspor’da, ekmek yedim. Çok teşekkür ediyorum. Orada çok güzel anılarım var, güzel sezonlarım var. Daha fazla onla ilgili düşünmedim. Trabzonspor inşallah büyük başarılar elde eder. Sonuçta orada ekmek yedim. Orada da oynadığım için mutluyum” açıklamasını yaptı.

“İnşallah hepimizin istediği gibi iyi bir sezon geçiririz”

Futbol oynamadığı 6 aylık süreçte Fenerbahçe’de görev alsaydı takımın performansının nasıl olacağıyla ilgili soruyu Mehmet, “O cevabı sizler söylerseniz daha iyi olur. Kendim hakkımda konuşmam yanlış olur. O yüzden ‘ben olsaydım şöyle olurdu ya da ben yoktum böyle oldu’ demem yanlış olur. İleri bakmamız gerek. Önümüzde güzel bir sezon var. İnşallah hepimizin istediği gibi iyi bir sezon geçiririz” şeklinde cevaplandırdı.

“Fenerbahçe’ye söz verdiğim için bu 6 ayı göze aldım”

Mehmet, Fenerbahçe’yi tercih sebebini ise şu sözlerle ifade etti: “Fenerbahçe, Türkiye’nin en büyük kulübü olduğu için buraya geldim. Ve ilk başta Fenerbahçe’ye söz verdiğim için bu 6 ayı göze aldım. Biz ailece bu karaktere sahibiz. Söz verdiğimiz zaman her zaman ne olursa olsun arkasında dururuz ve o yolda da ilerledik.”

“Her zaman üzerine koyarak gitmeye çalışıyorum”

Duran toplardaki rekabet ortamıyla ilgili de konuşan Ekici, “Herkesin bildiği gibi duran toplarda özel yeteneklerim var. Her zaman üzerine koyarak gitmeye çalışıyorum. Şu an fazla görmeseniz de antrenmanlarda çok yoğun tempoda olduğumuz için duran toplarla ilgili fazla çalışamıyoruz. Daha zamanımız var. Tempo biraz düştüğünde duran toplarla ilgili daha çok çalışacağım” ifadelerini kullandı.

“Valbuena ile oynamak her zaman onur ve gurur verici”

Fenerbahçe'ye yeni transfer olan Mathieu Valbuena’nın çok yetenekli ve büyük bir futbolcu olduğunu belirten Mehmet Ekici, “Onunla oynamak her zaman onur ve gurur verici. Valbuena olsun, ben olayım ya da diğerler takım arkadaşlarım olsun inşallah en iyi katkıları sağlayabiliriz. Tek hedefimiz bu” dedi.

Son olarak Fenerbahçe Teknik Direktörü Aykut Kocaman’la aralarında pozisyonuyla ilgili detaylı bir konuşma geçmediğini belirten Mehmet Ekici, “Hocamız önümüzdeki günlerde bize iletecek ve biz de futbolcular olarak en iyi şekilde uyum sağlamaya çalışacağız” ifadeleriyle sözlerini noktaladı.

0 yorum :

Yorum Gönder