22 Haziran 2023 Perşembe

Edin Dzeko resmen Fenerbahçe'de

Fenerbahçe, Bosna Hersekli golcü Edin Dzeko'yla yıllık 4 milyon 200 bin avro ücret karşılığında 2 yıllık sözleşme imzalandığını açıkladı.

Fenerbahçe Futbol AŞ'nin Kamuyu Aydınlatma Platformuna (KAP) gönderdiği açıklamada,"Profesyonel futbolcu Edin Dzeko ile transferi konusunda anlaşmaya varılmıştır. Futbolcuya 2023-2024 ve 2024-2025 sezonları için sezonluk 4.200.000 avro ödenecektir." ifadeleri kullanıldı.

"Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mutlu ve gururluyum"

Edin Dzeko, kendisini sarı lacivert renklere bağlayan sözleşmeyi imzaladıktan sonra Fenerbahçe TV’ye açıklamalarda bulundu.

Fenerbahçe'ye transfer olarak doğru bir karar verdiğini ifade eden Edin Dzeko, “Harika duygular yaşıyorum. Fenerbahçe’nin büyük bir kulüp olduğunu zaten biliyordum ancak buraya geldikten sonra geçirdiğim kısa sürede çok doğru bir karar verdiğimi anladım ve sahaya çıkmak için sabırsızlanıyorum.” dedi.

Dzeko, Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olmaktan dolayı duyduğu memnuniyeti ise şu sözleriyle ifade etti:

“Muhteşem Fenerbahçe Ailesi’nin bir parçası olduğum için mutlu ve gururluyum. Taraftarlarımıza şunu söylemem gerekiyor, oynayacağımız her maçta ve yapacağımız her antrenmanda elimden gelenin en iyisini yapacağım.”

Golcü futbolcu daha sonra Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’ni gezdi.

HANDE YENER'İN ŞARKISIYLA TARAFTARA SESLENDİ  

Fenerbahçe, transfer açıklamasının ardından Dzeko'nun tanıtım videosunu yayınladı. Videoda Fenerbahçe taraftarlarna seslenen yıldız futbolcu, Hande Yener'in 'Beni Sev' şarkısını da söyledi.

 

0 yorum :

Yorum Gönder