20 Haziran 2023 Salı

Fenerbahçe yeni sezonu formalarının tanıtımı yapıldı (Full Video)

Fenerbahçe Futbol Takımı'nın 2023-2024 sezonunda giyeceği formaların tanıtımı yenilenen Maraton Fenerium Mağazasında yapıldı.

Fenerbahçe Futbol Takımı'nın 2023-2024 sezonu boyunca giyeceği, Puma tarafından hazırlanan formaların tanıtımı, Fenerbahçe’nin gelişen ve yenilenen tutkulu ruhunu tam olarak yansıtması hedefiyle yenilenen Maraton Fenerium Mağazasında yapıldı.
 
Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi’nin Maraton Tribününde hizmet veren ve geçtiğimiz ocak ayı itibarıyla zamanın dinamiklerine uygun yepyeni bir mimari tasarıma bürünen Maraton Fenerium Mağazasında gerçekleştirilen yeni sezon forma tanıtım organizasyonuna Fenerbahçe Başkanı Ali Y. Koç, Yüksek Divan Kurulu Başkanı Uğur Dündar, Yönetim Kurulu Üyeleri, sporcular, kulüp ve Puma yetkilileri ile basın mensupları katıldı.
 
YENİLENEN FENERIUM MAĞAZASI GEZİLDİ
 
Fenerbahçe Yönetim Kurulu Üyesi, Fenerium Yönetim Kurulu Başkanı Esin Güral Argat’ın yenilenen Maraton Fenerium Mağazasında yapılan çalışmalarla ilgili detaylı bilgiler veren konuşmasının ardından basın mensupları; basketbol alanı, penaltı atma noktası gibi birbirinden farklı sürprizler ve interaktif oyunların yer aldığı mağazayı gezdi.
 
YENİ SEZON FORMALARI “DAİMA FENER” SLOGANIYLA TANITILDI
 
Ardından Fenerbahçe Futbol A Takımının 2023-2024 sezonunda giyeceği formaların tanıtımına geçildi. Puma tarafından hazırlanan ve “DAİMA FENER” sloganıyla tanıtılan yeni sezon formaları için çekilen ve Fenerbahçe taraftarının asla değişmeyen Fenerbahçe sevgisini ve Fenerbahçeli ruhunu, modern ve sinematik bir dille anlatan, Fırat Tanış’ın dış sesiyle hayat bulan reklam filmi izletildi. Daha sonra futbolcuları Arda Güler, Luan Peres ve İrfan Can Eğribayat yeni sezon formalarıyla objektiflere poz verdi. Sporcular, Fenerbahçe TV’ye verdikleri röportajlarda da yeni sezon formalarımızı beğendiklerini söylediler.
 
Yönetici Bekir İrdem: Formalar bize uğurlu geldi
 
Fenerbahçe TV’ye konuşan Yönetim Kurulu Üyesi Bekir İrdem, “Formalar bize uğurlu geldi. Ziraat Türkiye Kupası finalinde giydik ve ilk kupayı kazandık. Güzel bir lansman oldu. Puma’ya teşekkür ediyoruz. Güzel ürünler var. Şansın bizim yanımızda olmasını ve şampiyonluğa kavuşmamızı diliyoruz. Mağazamız da çok güzel oldu.  Taraftarların uzun süre vakit geçireceği mağazadan çok daha fazlasını ifade ediyor. Fenerbahçe’ye yakışır.” dedi.
 
Fenerium Genel Müdürü Bahadır Baştüzel: Güzel bir açılış ve lansman oldu
 
Fenerium Genel Müdürü Bahadır Baştüzel ise, “Güzel bir açılış ve lansman oldu. Puma, hikayesi olan çok güzel tasarımlar yapmış. Bu sene kırdığımız rekoru önümüzdeki sezon yeniden kıracağımızı düşünüyorum. Mağazamızı 6 Ocak’ta açtık. 75 günde, 1900 metre kareden 2600 metre kareye çıkarttık. Bu taraftar mağazacılığında ilk. Avrupa’da da birçok kulübün mağazasını gezdik. Bu tür bir mağazaya pek rastlamadık. Günümüzde dijitalleşme ve deneyim mağazacılığı çok büyük önem kazandı. Mağazamıza taraftarlarımızı bekliyoruz” diye konuştu.
 
YENİ SEZON İÇİN 3 YENİ FORMA
 
Manchester City, AC Milan gibi dev Avrupa kulüplerinin forma tasarımını yapan PUMA global tasarım ekibi tarafından Fenerbahçe için özel olarak hazırlanan formalar, 3 ayrı modelden oluşuyor.
 
İç Saha Forması, Fenerbahçe’nin efsanevi çubuklu forma geleneğini devam ettiriyor. Çubuklu ana gövdesi ve beyaz kollarıyla taraftara 90’lar nostaljisi yaşatan tasarım, kulübün tarihine, ikonik oyuncularına ve gelecek başarılarına bir saygı duruşu niteliği taşıyor. İlk defa 11 Haziran’da oynanan Ziraat Türkiye Kupası final maçında sahaya çıkan ve daha ilk maçında kupa başarısıyla taçlanan bu forma, taraftarlar arasında şimdiden “uğurlu forma” olarak anılıyor.
 
Deplasman Forması, kulübün klasik sarı forma geleneğini sürdürürken aynı zamanda Kadıköy’ün taraftarın kalbindeki özel yerini vurguluyor. Kadıköy semtiyle ve Fenerbahçe taraftarıyla özdeşleşen Söğütlüçeşme Boğa Heykeli’nin zemininde yer alan çakıl mozaik motifi, formanın üzerindeki desene ilham kaynağı oluyor. Kadıköylülerin ve Fenerbahçe taraftarının çok iyi bildiği bu özel motif, doğal taş ve çakıl mozaik alanında Türkiye’nin önde gelen firmalarından MATÜSAN’ın imzasını taşıyor. PUMA, sektörde 40. yılını deviren MATÜSAN ile bu iş birliğini yapmaktan gurur duyuyor ve kendilerine teşekkür ediyor.
 
Üçüncü Forma ise dikkat çeken lacivert renk kullanımının yanı sıra desen uygulamasındaki yenilikçi yaklaşımla hayranlık uyandırıyor. Kadıköy semtinin simgesi olan ve Fenerbahçe taraftarının benimsediği ikonlardan biri olan “boğa” ikonu, modern bir tasarım anlayışıyla bütün formanın üzerinde yer alan özel bir desene dönüşüyor. Bu özel yaklaşım, Fenerbahçe’nin geleceğe ve teknolojiye verdiği önemi de ortaya koyuyor.
 
FENERBAHÇE İÇİN SON TEKNOLOJİ VE ÇEVRECİ FORMA
 
Futbolcuların sahada giydiği formaların tamamı, optimal performans ve konfor sağlayan inovatif teknolojilerle donatıldı.
 
ULTRAWEAVE materyal teknolojisi içeren formaların 4 tarafa esneyebilen özel yapısı, ağırlık ve sürtünmeyi azaltarak futbolcuların sahada daha rahat hareket etmesine imkân tanıyor. Fenerbahçe’nin 2023/24 sezonu formaları, kullanılan benzersiz kumaş, kalıp ve dikiş uygulamaları sayesinde, PUMA’nın şimdiye kadar ürettiği ve dünyanın en hafif performans tekstili olma özelliğini taşıyor (sadece 72 gram).
 
Kumaşa entegre edilen dryCELL teknolojisi, terin vücuttan uzaklaştırılmasına yardımcı oluyor. Satışa sunulan formaların %100 geri dönüştürülmüş polyester içeren yapısı da, PUMA ve Fenerbahçe’nin daha iyi bir gelecek için çevre bilinci ve sürdürülebilirlik konularına verdiği önemi vurguluyor.
 
Yeni sezon formaları, Fenerium ve PUMA ve mağazalarının yanı sıra, Fenerium.com ve PUMA.com sitelerinde satışa sunuldu.





0 yorum :

Yorum Gönder